Endurance By The Sea - Wassenaar

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Amable_Chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 19:15

Ik heb vandaag mijn debuut gemaakt in Wassenaar op de klasse I lang! En helemaal goed uitgereden!!!! :D
Fijn dat de rest het ook zo goed gedaan heeft. Het terrein was echt zwaar.

Anoniem

Re: Endurance By The Sea - Wassenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 19:31

Ik ben blijkbaar samen net stefan nummer 9 en 10 geworden van de 16 gefnishte. Er waren er 9 teruggetrokken of gediskwalificeerd in de kennismakingsklasse. Wij reden met een gemiddelde snelheid van 8,75.

Amable_Chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 19:34

@Beloven staan de uitslagen al online? Wij zijn namelijk niet blijven wachten en ben wel heel erg nieuwsgierig :o

Elmars_Floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 19:35

?Ik heb een toprit gehad met mijn kanjer, wel echt loodzwaar.
Helaas bij het aanbieden hartslag 7 slagen te hoog :( Daarna wel goed maar ja kans op iets dan verloren.
Reed gemiddeld 11.34km/uur. Echt top!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 20:33

Haha nee geen idee, stefan was nog terug gegaan dus die had het even door geappt.

kevje06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 21:03

Ik vond hem loei zwaar, vooral op t begin, daar dus té veel gestapt en uiteindelijk met super waardes 8,40 gereden, jammer voor de winst punten maar trots.
Mijn jongkie voor eerst op strand en zo de zee in, daar flink doorgereden maar uiteindelijk daarnaa rustig aan gedaan omdat we té hard moesten gaan rijden om 9 te halen.
Vond ook erg warm,vooral op t strand.

Jolindaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-13 21:07

Wie was de fotograaf die op het strand stond :Y) volgens mij heeft hij een paar leuke gesprongen fotos van daya en mij gemaakt :lol:

kevje06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 21:11

Ik heb alleen een vrouwelijke fotograaf gezien

Jolindaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-13 21:38

Bij de omkeer voor de korte klasse I stond een man dacht ik, of beledig ik nu iemand? Het was heel ver weg, sorry!!

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 21:39

Jolindaa schreef:
Bij de omkeer voor de korte klasse I stond een man dacht ik, of beledig ik nu iemand? Het was heel ver weg, sorry!!

Er staan foto's op het EF

Jolindaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-13 22:18

Ik zit er net niet tussen, haha! Moet er ergens tussen geweest zijn. Ben benieuwd naar de andere fotograaf, want ik ben zekerweten op de foto gezet :D

Lottegold

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 22:22

Nou ik lig ook op me bedje. Wat een avontuur... Paardje heeft t braaf gedaan maar ik heb helaas tijdens de rit een trap gehad van een ander paard en ben ipv bij de finish in t ziekenhuis geëindigd. Voetje gekneusd en loop een paar dagen met krukken.
Heeeellll erg balen maar gelukkig niet gebroken.
Ik weet niet of er bokkers bij het incident waren maar dan bij deze mijn excuus voor mijn heerlijke Haagse scheldpartij.. :Y) het deed een beetje auw namelijk :p haha

Paardje liep ook nog goed dus daar ben ik blij om...

Fijn dat iedreen zo fijn gereden heeft vandaag!

Aileen_Noël

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 22:28

golddigger08 schreef:
Nou ik lig ook op me bedje. Wat een avontuur... Paardje heeft t braaf gedaan maar ik heb helaas tijdens de rit een trap gehad van een ander paard en ben ipv bij de finish in t ziekenhuis geëindigd. Voetje gekneusd en loop een paar dagen met krukken.
Heeeellll erg balen maar gelukkig niet gebroken.
Ik weet niet of er bokkers bij het incident waren maar dan bij deze mijn excuus voor mijn heerlijke Haagse scheldpartij.. :Y) het deed een beetje auw namelijk :p haha

Paardje liep ook nog goed dus daar ben ik blij om...

Fijn dat iedreen zo fijn gereden heeft vandaag!

Oh, dat was jij! Hoorde dat verhaal inderdaad... erg! Dat is zekers wel minder zeg.... :S ...sterkte

Elmars_Floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 22:46

Jolindaa schreef:
Ik zit er net niet tussen, haha! Moet er ergens tussen geweest zijn. Ben benieuwd naar de andere fotograaf, want ik ben zekerweten op de foto gezet :D

Hey, Thanks voor het meerijden een stukkie. Haya en Azhar konden elkaar goed hebben!
Ik heb inderdaad ook een fotograaf gezien op het keerpunt met een camera op ons gericht dus zal vast wel een van verschijnen ;)

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 22:52

Ik sta er best veel op, op eentje echt vreselijk lelijk hahaha :P

@golddigger: wat vreselijk voor je zeg!! Sterkte

Lottegold

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 22:59

Ahh Dankjewel. Ja t was gewoon hartstikke balen. En zolang ik m niet belast gaat t goed... Heb de man wel vriendelijk verzocht om de volgende keer een rood lintje in de staart van zijn paard te hangen.. lijkt me wel zo handig... :Y)

Uhm.. waar vind je die foto s presies? :p

Elmars_Floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 23:04

Jee wat balen!! Golddigger08!! Genoeg rust nemen nu

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 06:28

Ik wacht op de fotograaf in de terreinwagen die heeft gave foto's van Zembla met een snelheid van 40 km per uur! En ik dacht dat ze daar ook een filmpje met de telefoon van hadden gemaakt dus wie o wie reden er met de terreinwagen over het strand??

Jeetje trap van paard gehad onderweg. :(:) beterschap. :(:)

vicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 06:46

De foto's gemaakt vanuit de terreinwagen komen nog. Zijn er heel veel gemaakt, moeten eerst een beetje worden uitgezocht.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 06:50

Ja dat vind ik niet gek. Zeker een 100 serie van Zembla in rengalop en de draver in draf ervoor. :') ik wacht geduldig af. :o

Elmars_Floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 08:50

Zeg wel eerlijk dat ik achteraf wel stiekem baal. Denk dat jullie wel begrepen dat ik de zenuwen kreeg toen mijn rijmaatje uitviel.. Mijn 5 jarige arab is nogal een schijtbak en laatste tijd zijn we een flink aantal keer er vandoor gegaan thuis in het bos, maar dan ging hij ook blind op de vlucht. Geen rem, geen stuur, geen enig bezef meer bij hem. Dus dat ik alleen moest starten kneep ik hem wel.. Maar goed ging voor een goede rit en hoopte vertrouwen terug te krijgen.
In de ochtend wou hij de trailer niet op lekker begin maar we waren gelukkig op tijd. Toen ik moest starten heb ik zenuwen gekregen echt heel erg. Maar hij "liep" welliswaar slalommen om putten, palen, drempels en dergelijk maar ik was van start. Bij de viaduct nog afgestapt, nare ervaringen mee maar die liep hij braaf. Daarna opgestapt. En op een of ander manier liep hij gewoon, hij wou.
Heb de rit gereden met een smile van oor tot oor. Wat was ik trots, mijn vertrouwen in hem gewoon echt terug gewonnen tijdens deze wedstrijd. Deze wedstrijd pakken ze me niet meer af..
Hij ging lekker, ik liep op schema, misschien? dan toch?? Het laatste stuk uitstappen maar op het laatste stuk haalde azhar nog ergens energie vandaan.. Vond de hockeysticks eng, kwam ergens een grote dacht arabische hengst langs, waardoor azhar heftig op terug reageerde. Spanning bouwde hij op.. Hopen dat hij snel genoeg weer ging herstellen.
Ik dacht als ik voor de prijzen wil gaan (omdat hij zo lekker liep dacht ik misschien ergens wel kans te hebben) dat ik hem wel gelijk moest aanbieden. 50%kans op goede hartslag, maar helaas verkeerd gegokt.
7 hartslagen te hoog. 10min wachten en daarna gewoon goed.
Maar goed helaas pindakaas maar het gevoel bij deze wedstrijd echt buitengewoon! Zo'n fijn gevoel als je het vertrouwen in je paard terug krijgt.
Daarna hebben we er 2 uur over gedaan om hem weer de trailer in te krijgen. Omstanders die er nog waren en geholpen hebben met zeeën geduld BEDANKT! Dus konden we toch nog wachten op de prijsuitreiking. Liep met handenvol met prijzen maar allemaal niet voor mijzelf haha allemaal voor stadgenootjes. Toen ik de uitslagen zag baalde ik stiekem toch een beetje. Had de beste snelheid gereden, 11,23 km/uur en ook nog een 3 minuten sneller dan de nr. 1. Wat baalde ik toen dat de hartslag net te hoog was..
Laatst bijgewerkt door Elmars_Floor op 06-10-13 09:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Elmars_Floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 08:50

@somebitch gefeliciteerd! :D

MyrtheJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 08:53

Elmars Floor: to finish is to win hé, het is leuk dat hoog rijden maar niet echt het doel van endurance... dus niet te hard balen en gewoon trots op je paardje en je rit zijn!

Verder iedereen lekker gereden, mooi!

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 08:55

@Elmarsfloor: Ik denk dat een laadprobleem een groter issue is dan een misgelopen prijs. Dat klinkt heel chagrijnig van mijn kant, maar zo is het niet bedoeld.

Elmars_Floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 08:57

Ooh nee hoor ben ontzettend trots op mijn paardje en hoe we gereden hebben! Dat pakt echt niemand van me af!
Het was totaal niet de doel en zeker niet van deze rit maar toch.. als je dan zo lekker gaat.. is het toch mooi meegenomen toch?
Zie het zeker niet als mijn doel dus begrijp me daarin echt niet verkeerd. Nu klinkt het net alsof ik alleen daar voor zou gaan. Maar hier was dus absoluut geen sprake van, heb daarop dus ook niet gereden en alleen gereden op het tempo dat mijn paardje aan kon.

Laadprobleem gaan we eerst aan werken voordat ik weer weg ga. Maar wou hem niet met geweld in hebben en met veel geduld is het dus gelukt.