Zou jij mij tegen die tijd even willen PBen of via FB een berichtje willen sturen hoe jij dat gaat aanpakken, ik ga namelijk in dezelfde situatie zitten en ben wel benieuwd hoe jij dat gaat doen.

Al zal ik je wel in Renesse spreken?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kan je heel goed helpen, mijn vriend zit er ook nu ivm rugklachten (heeft een erg holle rug van zichzelf) en merkt al verbetering
Mijn huid doet alleen al pijn als je het aanraakt en als ik dan denk aan mensen die me van alles gaan laten doen..... Brr.

Ik vind het de omgang met paard en niet alleen de uitrusting. In de dressuur wordt naar mijn mening teveel een plaatje nagestreefd en als eerste aan de aanleuning gewerkt, alvorens het paard uberhaupt leert te lopen... Dat is wat ik tot nu toe in dressuurlessen heb gehad en geloof mij, ik heb wat instructrices gehad
Jolindaa schreef:Ik ben ook sinds kort bij dezelfde instructie als Aileen aan het rijden, dus volgens de ''reining'' discipline, haha. Alleen rijd ik met een Massimo TrailIk vind het de omgang met paard en niet alleen de uitrusting. In de dressuur wordt naar mijn mening teveel een plaatje nagestreefd en als eerste aan de aanleuning gewerkt, alvorens het paard uberhaupt leert te lopen... Dat is wat ik tot nu toe in dressuurlessen heb gehad en geloof mij, ik heb wat instructrices gehad
![]()
Punt is dat mijn paard er geen meter mee vooruit kwam en zodoende ben ik blijven zoeken, tot nu dan, want nu EINDELIJK heb ik iemand (de instructrice van Aileen dus) die werkt aan kracht en soepelheid, alvorens je aan aanleuning kunt denken... Is heel fijn
_Maart_ schreef:Wat doen jullie op dagen met veel wind, veel regen, typisch Nederlands herfstweer? Gewoon naar buiten?
Hier langs de polderwegen vang je altijd erg veel wind en meestal blijf ik dan in de bak, maar heb wel kriebels om naar buiten te gaan...

ga maar circa 7 km naar buiten denk ik.