Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
sorry mijn paard).
.
.
)
Masar denk als we eenmaal rijden dat het dan wel goed komt (hoop Ik) CoriienRN schreef:Pff dat zijn er veel ruud!
SGW starten doe ik voorlopig maar even niet meer, trainingen welRuud_O schreef:Karrimh schreef:ik zal niet zeggen wat wij in totaal in de planning hebben Ruud
met maar 2 paarden dan vergelijken. Niet met allemaal natuurlijk
hoeveel endurance wedstrijden? ben inmiddels de tel ook kwijt geraakt
kim345 schreef:En hoeveel weekenden zijn jullie gewoon niks aan het doen?

GAM schreef:Ik zie dat ik maar weer mazzel heb met buitenrijmogelijkheden.
Ik rij 1km langs de weg me brede berm en daarna alleen maar bossen. Ik woon bij de loonse en drunense duinen ideaal.

SplashIsLief schreef:Mijn endurance planning blijft steken op 3 / 4 wedstrijden, maar het is meer dan afgelopen jaar (1)
2 juli Laag Soeren
10 september Ginkelse Heide
24 september Etten-Leur
En ik wil heel graag UHR rijden, maar mijn nicht trouwt dan, dus dan moet ik andere grooms zien te regelen dan mijn ouders.GAM schreef:Ik zie dat ik maar weer mazzel heb met buitenrijmogelijkheden.
Ik rij 1km langs de weg me brede berm en daarna alleen maar bossen. Ik woon bij de loonse en drunense duinen ideaal.
Hier nog zo'n mazzelkont.
Over 3 weken staat Nuut weer 2 km van de Loonse en Drunese duinen af, ik kan niet wachten om daar weer te gaan rijden.
Ruud_O schreef:kim345 schreef:En hoeveel weekenden zijn jullie gewoon niks aan het doen?
euh ........... 0, nul, geen, nada, nakkes, nopes
want ik rij ook nog gewone dressuur en springwedstrijden, doe nog wat trainingen her en der. Gosh niks doen, dat is ook saai
En dan vinden we nog tijd voor honden uitlaten, tuin bijhouden, weide onderhoud en partner onderhoud
En.... we hebben allebei een full time baan van 4 dagen