Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Waarschijnlijk staan ze alleen op de p/a eventueel met deken als de wind guur is. Durf het wel aan om voor de rest zonder grooms te rijden. Dus misschien dat ze op de p/a nog wat helpen.
) is misschien niet zo gezellig, Gracia schreef:Ja dat kan ik misschien nog wel vragen ja.... en ik dacht ook, stel ze is echt knetergek. Dan kan ik vast bij iemand aansluiten... Maar daar ga ik gewoon niet vanuit. Ik wil gewoon een leuk rustig buitenritje maken... met die instelling ga ik rijden
Was echt dolblij dat die van mij niet zo rond aan het hupsen was 

) niet wil riskeren, laat ik het dit keer schieten. 
Sjolvir schreef:Leuk he? soms!hengstige merrie's en dan prijs ik me altijd nog gelukkig dat ik zeker niet de vervelendste heb.
Zie jou al dansend voor me op de drukke weg, automobilisten die proberen hun auto veilig te stellen voor je paard. (en chagerijnig kijken)

veel plezier met je 'gewone' buitenrit 
Sjolvir schreef:Je start echt op een totaal ander tijdstip dan ik, dus dat wordt lastig.
Maar ik rij hem gewoon alleen (met super leen groom) is misschien niet zo gezellig,
maar je kan dan wel het voor je paard ideale tempo aanhouden.
(niet dat ik weet hoe hard of langzaam dat is, maar ik weet wel het tempo wat ze
het makkelijkst loopt en volhoudt)
Ach en wie weet kan je inderdaad met iemand voor of na je mee rijden.
Hoop dat mijn bolle zich gedraagt morgen, heeft van de week een ik doe lekker alles wat niet mag week
en demonstreer zijgangen waar ze niet kunnen week, en remmen nooit van gehoord week.
Terwijl ze woensdag nog poeslief een rondje dorp heeft gedaan.
Mijn conclusie is in ieder geval, dat ze dan conditioneel in iedergeval goed in haar velletje zit.
Mochten jullie morgen dus een beige (ex pluis) stuur en remloos zijwaarts de sloot in zien verdwijnen, dat was ikke.
Succes in ieder geval aan alle menners die vandaag op stap gaan, hier is het weer in ieder geval zonnig en droog.
en fijn dat ze dus weer helemaal beter is
veel plezier en rustig aan he
Ididit schreef:Sjolvir, ik had er ook erg veel last van deze week. Mevrouw heeft besloten om net nu hengstig te worden en om als ongeleid projectiel over de (drukke) weg te dansen.. Hopelijk vandaag weer wat tot rust gekomen!
Heerlijk weer zeg!! Op naar morgen!!

, wat er gebeurt is dat er in zijn aangepaste auto er een kabel is beschadigt waardoor die gesleept moest worden en Nicolette heeft toen Bart samen en zijn menwagen terug naar huis gebracht.
wat mij erg goed bevalt