Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Irsa schreef:Nog even een vraagje: Hoe doen jullie dat, gaan jullie allemaal een paddockje neerzetten? Of zijn er ook mensen die dat niet doen?

Maar dat lijkt me logisch
Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om ze gewoon in een kleine paddock te zetten als ze goed met elkaar overweg kunnen

Trouwens: dit doe ik bij hoge uitzondering (een paard wat hoefbevangen is geweest en geen gras meer heeft gehad sindsdien vind ik een zeer bijzonder geval), dus ga nou niet allemaal aan mij vragen of ik hun stukje voor de paddock ook wil maaien

Karin schreef:Die rubber bandjes heb ik ook, maar die heb ik er meteen afgesloopt. Ik gebruik er eentje om de zender vast te zetten aan een ring voor aan mijn zadel. Maar voor de singel gebruik ik liever klittenband aan de achterkant van de electrode. Dat rubber ding past niet om mijn dikke neopreen singel, daar krijgt Ret vervelende plekken van.
Ik heb net de weersverwachting voor de komende dagen bekeken: het wordt tot na het weekend steeds 23/24 graden en de kans op regen is 10%!
Karin schreef:Dan ga ik geloof ik toch op zoek naar iemand die koelwater voor me voor de p/a wil zetten... Een groom is niet echt nodig voor 28, maar wat water om te koelen wel met dat weer. Niet voor mijn arabier, maar wel voor mijn IJsWalker denk ik.Ik heb net de weersverwachting voor de komende dagen bekeken: het wordt tot na het weekend steeds 23/24 graden en de kans op regen is 10%!
Vreemd. Nog een paar daagjes, en heerlijk dat we weinig/geen regen krijgen. Een flink briesje erbij zou lekker zijn, en de zon mag van mij ook achterwege blijven
Nu van een of ander klein lingeriewinkeltje. Ik ben er blij mee
Merilyn schreef:Ik ben startnummer 127 in de kennismakinsklasse. zadelbontje voor mijn achterste en 2 grooms (vriend + Thirza) zijn geregeld. Of ik vanwege mijn slechte knieen daarna nog kan lopen zie ik na de rit wel weer.
)