Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
fabske schreef:Ik ben met vriendinnen samen ook aan het kijken om volgend jaar een trec clinic te organiseren.
Lijkt me echt super leuk.
Datum daarvan is nog niet bekend
Maar uiteraard kan je bij intresse pben.
Het is niet de bedoeling om hiermee tegelijk te zitten met andere bokkers in de omgeving oid.
Simpelweg wil ik het ook graag leren en zodoende mogelijkheden aan het bekijken
haike schreef:Wat gaan de kosten dan ongeveer worden, daar al een idee van? En hoe groot de groep waarmee je naar buiten gaat?
Vind het een leuk idee in ieder geval, maar op dit moment ben ik nog een beetje afwijzend vanwege de slechte bak.
Blingh schreef:haike schreef:Wat gaan de kosten dan ongeveer worden, daar al een idee van? En hoe groot de groep waarmee je naar buiten gaat?
Vind het een leuk idee in ieder geval, maar op dit moment ben ik nog een beetje afwijzend vanwege de slechte bak.
De kosten hangen weer af van de grootte van de groep. En ja de bak,dat kwam door de regen gedurende die week. Nu gaat de manege hier om de hoek weer open dus wrs kunnen we ook in die binnenbak. Maar ik moest eerst de animo peilen voordat ik een berekening van de kosten kan gaan maken.
Mickey schreef:Ik heb al eens een hele dag cursus gedaan en heb al een wedstrijd gereden, dus voor een dag is het voor mij minder interessant.
Ik ben vooral geïnteresseerd in PTV-trainingen
Of mogelijkheden om PTV oefeningen te rijden
Dus daarvan blijf ik graag op de hoogte ook over een eventuele oefenwedstrijd