Ik lees ook nog steeds aandachtig mee bij elke update

Prachtig topic geworden en leerzaam voor iedere ruiter

Wij gaan lekker doortrainen. We hebben nu 10 winstpunten in de klasse I, wil nog lekker even aanmodderen in de klasse I om alle basisdingen op orde te krijgen: leren plassen, in de mond kijken is nog lastig, etc. Als dit alles in orde is en geen probleem meer vormt, wil ik de overstap maken naar klasse II.
Heb nog geen idee hoe lang dit gaat duren, maar dat bekijk ik gewoon per wedstrijd. We oefenen er op stal lekker op los en heb wat handige tips gekregen voor het leren plassen in Wassenaar

Kunnen we weer wat mee, want helaas was meneer zijn hartslag enkele slagen te hoog bij binnenkomen. Hij liep al zo te drentelen bij het tellen van zijn HS en ik denken: wat is er nou??... Vet was HS opschrijven op het tafeltje en hij gaat uitgebreid staan plassen. Gelijk weer aangeboden en HS toen 50...
Is dus toch echt wel een aandachtspuntje. Dit valt natuurlijk ook onder ''training''.. Het is niet alleen maar afstanden maken.
Wij gaan 15 december van start bij Esther Groen om een heuveltraining in draf te volgen.. Door Donna's griep en het overlijden van haar moeder is de clinic waar ik ons voor had ingeschreven nog niet geweest.. Die zal er ook wel aankomen over een tijdje