Endurance Kootwijkerbroek

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Troelaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 17:02

hey sjol, ik kan je nog net zien starten.. als alles goed gaat ben ik dan net klaar met nakeuren. ervan uitgaande dat alles gewoon 'gewoon' verloopt.. :D

als je met 9 km/h rijd moet je om 17.21 finishen (volgens de end-calculator) op zn laatst.. ;)

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 21:41

Troelaatje schreef:
hey sjol, ik kan je nog net zien starten.. als alles goed gaat ben ik dan net klaar met nakeuren. ervan uitgaande dat alles gewoon 'gewoon' verloopt.. :D

als je met 9 km/h rijd moet je om 17.21 finishen (volgens de end-calculator) op zn laatst.. ;)

Ja, dus ik ga er ook vanuit, dat zelfs als we een slak gaan immiteren en al lang uitgesloten zijn we zelfs dan nog voor het donker thuis zijn.
Ga uiteraard serieuze poging doen om in iederval niet uitgesloten te worden :D
Ben namelijk ook wel lichtelijk fanatiek, zeg maar net zoals dragesetjes af en toe.

Heb keurig zo'n schema van die site uitgeprint gaat mee op reis zondag.

Ik ben er zowiezo vroeg (denk niet dat ik je zie starten, maar de finisch is best mogelijk)
Hoe veel km/u rij je doorgaans? dan kan ik kijken hoelaat ik ongeveer bij de finisch moet rondhangen om je te zien finischen.
Aangezien je om 10.30 uur start 33 km.

Gracia

Re: Endurance Kootwijkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 21:44

Ik heb er zo'n zin in!!!
ikhad alleen een rijmaatje waar ik dus niks meer van hoor.... errug vaag

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 21:59

Gracia schreef:
Ik heb er zo'n zin in!!!
ikhad alleen een rijmaatje waar ik dus niks meer van hoor.... errug vaag

Da's een beetje sneu.
Maar je kan het ook positief zien, nu kan je je eigen tempo rijden.
(hoop ook dat paard van een vriendin van me eind van het jaar weer oke is, kunnen we gezellig samen)

Troelaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 22:10

Sjolvir schreef:
Ik ben er zowiezo vroeg (denk niet dat ik je zie starten, maar de finisch is best mogelijk)
Hoe veel km/u rij je doorgaans? dan kan ik kijken hoelaat ik ongeveer bij de finisch moet rondhangen om je te zien finischen.
Aangezien je om 10.30 uur start 33 km.

normaal gesproken rij ik tussen de 10 en 11 km/h. dus dan zouden we tussen half 2 en kwart voor 2 moeten finishen. ervan uitgegaan dat alles normaal verloopt he... ;)

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 22:14

hmm, dan ben ik denk ik net met mijn pony aan het heen en weer slepen. En heb dan dus mijn toestel opgeruimd. Jammer.
(heb namelijk ook geen groom bij me, dus probeer alles netjes op tijd voor elkaar te hebben zo'n 1e x, gaat lukken zonder groom hoor, ga vaak zat weg in mijn eentje, maar nog nooit geendurancent)

Troelaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 22:22

normaal gesproken ga ik ook veel alleen weg, maar rij eigenlijk geen endurance zonder grooms.
nou is het meestal ook wel warmer en dan heb ik echt koeling nodig onderweg.
ik rijd samen met een vriendin en we hebben 3 grooms. luxe he! :D
het scheelt dat we op stal wel een aantal mensen hebben die het erg gezellig vinden om mee te gaan.... altijd handig!!

Zilandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 22:23

He Sjolvir, ik start echt precies na jou zag ik net, wat voor pony heb je?

Zilandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 22:24

o duh...ik zie in je profiel dat je een fjord hebt....leuk!

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 22:31

he! ze hebben hem het laatste 1/2 uur aangepast, 1/2 uur geleden stond deze er nog niet op.
Ik ben niet meer laatste starter, jipppiieeee!!!!
Leuk Zilandra, ik ga je wel langs zien komen! jij 5 jarige KWPNer genaamd, tja, Zilandra.

Troela, inderdaad luxe! bij jou. 3 grooms op 2 ruiters.
Ik wist dat ik voorlopig groomloos was, vandaar dat ik mijn 1e endurance zo vroeg in het seizoen wou rijden ivm temperatuur.

Als het goed is zetten ze water neer bij de PA en finisch, neem zelf wel een spons mee aan een touwtje.
ietwat primitief, maar ja, je moet wat. En zakken vol met rommeltjes zakmes etc.

Heb speciaal mijn zadelvormige shabrak opgezocht, morgen kijken of die goed onder dit zadel ligt.
Niet chique wel praktisch.

PBA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 23:53

ik heb net doorgegeven dat ik toch ga starten. krijg meteen weer de kriebels.

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 10:44

Sjolvir schreef:
Ik wist dat ik voorlopig groomloos was, vandaar dat ik mijn 1e endurance zo vroeg in het seizoen wou rijden ivm temperatuur.

Als het goed is zetten ze water neer bij de PA en finisch, neem zelf wel een spons mee aan een touwtje.
ietwat primitief, maar ja, je moet wat. En zakken vol met rommeltjes zakmes etc.
.

Gelukkig si er een FW/Bokker aanwezig die 's morgens parkeerwacht is en ruime groomervaring heeft en die je wel wil helpen hoor met flessen water, koelen, versnaperingen nderweg enz enz.... MOI! :D Ben er toch dus roep maar..... zal mn koelflessen straks ff opsnorren.

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 10:44

Sjolvir schreef:

Het is waarschijnlijk wel de moeite om de plekken waar ze het ergste zweet (hals meestal) alvast nat te maken tijdens het losstappen. Dan hoeft ze daar niet eerst zelf doorheen te zweten en dat scheelt weer. Doen wij met onze Welsh Cob ook :)
En niet aarzelen hulp te vragen als je het nodig hebt he? - tenzij ze het zelf op dat moment gillend druk hebben steken de meeste mensen graag een handje toe.

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 10:45

Ik moet overigens nog even goed de mendurance regels doornemen, m'n vader is niet zo goed met dat soort dingen onthouden!

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 10:51

geregeld Sjol heeft groom :D

Heej leuk arwen, regels zijn niet veel anders dan bij endurance hoor, alleen 15 ipv 10 minuten voor aanbieden bij PA/Vetgate/Finish.
Tot zaterdag dan.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 12:17

Ik heb een groom!!! Laat de zon maar schijnen, er wordt gekoeld. Dank je wel Vippie!

Ga een groompakket samenstellen voor de pony.(ja, met ook wat lekkers voor de groom, wat lust die graag? aan eten en drinken?)

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 13:25

Beetje snaaiwerk is prima, heb toch nooit tijd om te eten tijdens het groomen hahahha.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 14:02

Vivvvvvie, ben jij er ook zondag :D Gezellig :D

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 14:51

Jazekers!!! Blijf slapen bij 't Hilletje anders blijf ik heen en weer rijden :D

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 14:53

Ik heb ook vandaag de AH leeggehaald. Wat heerlijk dat je op wedstrijd opeens alles mag eten wat slecht is :D

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 14:58

Ik ben druk aan het poetsen, het wordt tijd voor een kunststoftuig. Nu alleen de onderleggers nog uit de machine en de kar doorsmeren. Ondertussen heeft mijn man bedacht vandeweek de verlichting van de trailer en aanhangwagen te veranderen en hangt nu alles los. Ik hoop wel dat hij dat morgen zonder problemen weer in elkaar krijgt.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 15:08

Lenneke_ schreef:
Ik heb ook vandaag de AH leeggehaald. Wat heerlijk dat je op wedstrijd opeens alles mag eten wat slecht is :D

Volgens mij de enigste reden waarom ik sport :D, legaal marsen etc eten.

Nap, hoop ook voor je dat het allemaal weer inelkaar past.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 19:02

Ja, inderdaad.
Bij mij is wel heel extreem op moment, mijn gewicht varieerd op moment wel met zo 4kg. Maar heb er zeker zin in, mijn streven wordt om dit keer wel de volle 16km uit te lopen :D

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 19:06

Je gaat nog steeds naast de kar meelopen? Knap hoor, mij niet gezien. Check je wel even na bij de jury of je dan wel hulp mag bieden aan de aanspanning (hulp van derde, dus andere als de groom, is niet toegestaan. Ben je groom of niet)

Ik zie dat de startlijst is veranderd in de mendurance. Ik heb toch nog een concurrent erbij in de 26 km pony dubbel.

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 22:23

Had iemand het nou over een tweede voorbespreking rond elven? Ik dacht dat ik zoiets zag. M'n vader start pas om 12:45 dus een voorbespreking rond 10 uur is nogal een gedoe.