als je met 9 km/h rijd moet je om 17.21 finishen (volgens de end-calculator) op zn laatst..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Troelaatje schreef:hey sjol, ik kan je nog net zien starten.. als alles goed gaat ben ik dan net klaar met nakeuren. ervan uitgaande dat alles gewoon 'gewoon' verloopt..![]()
als je met 9 km/h rijd moet je om 17.21 finishen (volgens de end-calculator) op zn laatst..
Gracia schreef:Ik heb er zo'n zin in!!!
ikhad alleen een rijmaatje waar ik dus niks meer van hoor.... errug vaag
Sjolvir schreef:Ik ben er zowiezo vroeg (denk niet dat ik je zie starten, maar de finisch is best mogelijk)
Hoe veel km/u rij je doorgaans? dan kan ik kijken hoelaat ik ongeveer bij de finisch moet rondhangen om je te zien finischen.
Aangezien je om 10.30 uur start 33 km.
Sjolvir schreef:Ik wist dat ik voorlopig groomloos was, vandaar dat ik mijn 1e endurance zo vroeg in het seizoen wou rijden ivm temperatuur.
Als het goed is zetten ze water neer bij de PA en finisch, neem zelf wel een spons mee aan een touwtje.
ietwat primitief, maar ja, je moet wat. En zakken vol met rommeltjes zakmes etc.
.
Ben er toch dus roep maar..... zal mn koelflessen straks ff opsnorren. Sjolvir schreef:Ik wist dat ik voorlopig groomloos was, vandaar dat ik mijn 1e endurance zo vroeg in het seizoen wou rijden ivm temperatuur.
Als het goed is zetten ze water neer bij de PA en finisch, neem zelf wel een spons mee aan een touwtje.

Gezellig