Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Silence schreef:@ Symbeami: Ik start ook om 12.00![]()
Jouw moet ik dus wel tegen komen![]()
Ik ben nummer 105.

had hier een heel bericht gepost en nu is alle tekst weg en plaatst leeg bericht
Gaat vast helemaal goedkomen 
griebels schreef:Begeleiding?
dan heb je je dus drukgemaakt om niets Silence
Kun je alles afkijken en leren van Symbeami

maar ik heb er nu al zin in. ga nu uitrekenen hoelaat ik op punten moet zijn voor de tijd (minimum en maximum) daar doe ik altijd uuuren over want ik ben echt heel erg slecht in rekenen 
Silence schreef:Hoe laat start je stalgenootje? Ik rij ook de kennismakingsklasse

) 
Djilan schreef:De lange klasse II en de klasse III hebben een zware zuidlus. Annalynn en ik hebben vandaag dat deel van de route op paaltjes gecontroleerd en het is best pittig door de regenval.

Silence schreef:Ik ken niemand met wie ik start

Lenneke_ schreef:Djilan schreef:De lange klasse II en de klasse III hebben een zware zuidlus. Annalynn en ik hebben vandaag dat deel van de route op paaltjes gecontroleerd en het is best pittig door de regenval.
Oei. Nou ja, we doen gewoon lekker rustig aan.
We gaan gewoon tijd winnen in de vetgate want we hebben vandaag mooi kunnen zien hoe dat moet
wennie schreef:Sash kijk anders een op http://www.bluebalance.nl bij de endurance calculator. Scheelt weer wat rekenwerk
het is ook niet zo moeilijk hoor maar vorige keer deed ik iets heel vreemds en toen klopte er niets meer van. maar die calculator is wel handig inderdaad! vicky schreef:Dan ben jij ook op de fasna geweest?
Ik was er ook heb Janet gegroomd die heeft haar eerste 160 uit gereden!
Heb idd ook erg veel geleerd van het weekend.