Arnoud schreef:knip
Sneu vond ik het ook voor de sponsoren die een flop hebben gefinancierd. Ook een aantal kennismakinsruiters heb ik uitgelegd dat dit voor het eerst is voorgekomen dat het gebeurt. Verder vond ik de sfeer totaal niet grimmig, eerder gelaten en later toen een heleboel zelfstandig buiten zijn gaan rijden toch ook weer een hele gemoedelijke sfeer. Eenmaal op het paard leek het gewoon een echte wedstrijd.
Wel wil ik heel graag reageren op de vele simpatie voor de organisatoren die er veel tijd in hebben gestoken. Ze mogen er misschien veel tijd in hebben gestoken, maar de simpatie verdienen ze niet. Ik weet als organisator dat de KEV 2 weken van tevoren aangeeft aan de organisatie welke dierenartsen komen. Als 2 tot 1,5 weken voor de wedstrijd nog niet te kennen is gegeven door de KEV wie de dienstdoende vets worden, trek je als organisatie zelf direct aan de bel om dit te regelen en dat doe je niet pas de vrijdag voor de wedstrijd, want dan is het natuurlijk te laat om nog een DA op te trommelen. Als de KEV geen (voldoende) dierenartsen kan regelen, dan huur je als organisatie zelf DA's in en stuurt de rekening naar de vereniging. Ook dit overleg je dan weer met de vereninging. Ook al zijn er zaken die door de vereninging worden geregeld, als organisatie ben je ten alle tijde verantwoordelijk voor je eigen wedstrijd. De KEV kijkt alleen of het aan alle kwaliteitseisen voldoet en is verantwoordelijk voor de veiligheid van de deelnemers. Verder vond ik de organisatie ook onproffesioneel. Alle berichten die kwamen over het gecancelde evenement kwamen via geruchten, Niemand van de organisatie heb ik gezien die kwam mededelen dat de wedstrijd is afgelast. Het enige wat langs kwam waren een paar meiden die als een stel pubers over het terrein liepen te schelden en tieren. Dit doe je niet in bijzijn van deelnemers, maar in de achterkamertjes. Het waren dus niet de deelnemers die zaten te schelden (wel terecht als je bv uit zeeland komst of zoiets), maar de organisatie zelf.
knip
Goh wat laf om zo na te trappen! Als je mij nog eens tegenkomt; Pas op ik draag een rood lintje speciaal voor jou! En dat antwoord ik je open en bloot en niet in een achteraf kamertje!
www.gengiskhan.nl