Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Apple schreef:Ik had jou bij nader inzien al wat vaker gespot. Je hebt wel eerder meegereden met Murph, maar als je te paard zit in Endurance outfit dan is dat toch een ander gezicht
.
pjotrg schreef:Hoe zat dat nou met de toegestane snelheid?
Het vraagprogramma op www.endurancekatwijk vermeldt:
"Minimale snelheid:
Kennismakingsklasse : 8 km/uur
Klasse I en II : 9 km/u
......
Deze snelheden staan nog niet vast. Dit omdat er nog geen offidiele toestemming is van Hoofd Veterinair en Jury"
Het programmaboekje op diezelfde site vermeldt:
"Voor Klasse 0 is de minimumsnelheid 8 km/u en maximumsnelheid is 12 km/u.
Klasse I min 9 km/u en max 13 km/u.
Klasse II min 9 km/u.
en op het vraagprogramma op www.deronline.nl staat:
"Kennismakingsklasse: 8 km/u (mendurance: pony's 6 km/u, paarden 8 km/u).
Klasse 1: 8 km/u
Klasse 2: 8 km/u "
Ik zie dus dat alleen op het vraagprogramma op www.deronline.nl de minimumsnelheid klasse 1 en klasse 2 lager is dan op de de andere plaatsen. Wat is nu de waarheid, kortom: waarop moet ik rekenen als deelnemer?
Junk was vlot en fris vanochtend. Rustig aan gedaan, mijn dochter van 7 lekker laten stappen, daarna zelf nog effe rustig aan gereden. We hebben het nieuwe barebackpad uitgetest dat ik gisteren bij Equestrian Nomads gekocht heb. Zit prima!
Dealer schreef:Ik was als official even op het strand om 10:00 uur en heb dit sfeerplaatje gemaakt van het eerste vertrekkende klasse I groepje.
Niet echt herkenbaar maar je weet zelf wel of je erbij bent en de sfeer is kenmerkend voor de dag.
http://dealer.adventurefirm.com/uploads/pics/dsc00637.jpg
De 2e klassers kwamen dit tegen onderweg:
http://dealer.adventurefirm.com/uploads/pics/dsc00624.jpg
Ikk hoop je nog steeds in een echte wedstrijd te
Josfoto schreef:Hey Frank, wanneer doe jij een keer mee?![]()
![]()
Dealer schreef:Josfoto schreef:Hey Frank, wanneer doe jij een keer mee?![]()
![]()
Hoi Jos, we hebben elkaar weer gemist he.
Ik doe de lintjes en controlepost op Meyendel en dat is een eind uit de richting. Jammer.
Met Dealer loop ik geen wedstrijden meer en mijn nieuwe aanwinst moet nog een poosje groeien.
Dus als je over een paar jaar nog fotos van Katwijk maakt dan ontmoeten we elkaar wel

Citaat:Ik ga het ooit wel weer eens proberen maar zeker geen Katwijk meer
Reijer hier op bokt
mischien wel leuk als ze het ziet?
romsaf schreef:Ik heb ook een geweldige rit gehad. Mijn lieve groom heeft nog wat foto's genomen. Niet zoveel maar misschien leuk voor degenen die er ook op staan.
Je zult weten dat je een dagje aan het strand bent geweest
Shyla25 schreef:Ik heb trouwens een mailtje met vragen gestuurd naar de organisatie en kreeg echt de meest vage antwoorden en op mijn eigen vragen bv waarom ik niet in de uitslag sta hoewel ik helemaal goedgekeurd was werd helemaal niet beantwoordt
Ik ga het ooit wel weer eens proberen maae zeker geen Katwijk meer

Karin schreef:Nog meer foto's van Katwijk: > KLIK HIER <.
Shyla25 schreef:Ik heb trouwens een mailtje met vragen gestuurd naar de organisatie en kreeg echt de meest vage antwoorden en op mijn eigen vragen bv waarom ik niet in de uitslag sta hoewel ik helemaal goedgekeurd was werd helemaal niet beantwoordt
Ook spreekt iedereen elkaar tegen, bv op het keerpunt zeiden ze dat de borden verkeerd stonden en nu stond in de mail dat die goed waren, korte 2km dan.
Ik ga het ooit wel weer eens proberen maae zeker geen Katwijk meer