Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vippie schreef:Ohohhhhhh gelukkig is Johan niet zo moeilijk toch?

Merens schreef:17.00 hopen ze de prijsuitreiking te doen.

De reden daarachter is dat er zodoende weer meer ruimte ontstaat voor belangrijkere zaken zoals trailers en auto's
. 
Als Lyng in noodtempo gaat dan blijf ik mooi achter...
Maar ik laat Roskur wel doorstappen, hij moet helaas nog leren om ECHT grote passen te nemen...
Maar gelukkig heeft hij een goede conditie, dus echt grote zorgen maak ik me niet echt als ik eerlijk ben... (*kuch kuch* dat was dus alleen de conditie, nu de rest van de zorgen nog
.) Wel balen dat ik nu minder kan rijden met deze buien...
(en andere omstandigheden zondag
) Roskur schreef:Moet ik nog foto's van bepaalde mensen maken? Als ik weet wie jullie zijn natuurlijk...
Ik zal kijken of ik foto's van jullie kan schieten, maar jullie zijn ook 28 km, net als ik, toch? Dus ik kan dan niks garanderen, aangezien ik zelf ook moet starten.
Als ik jullie of andere bokkers nog zie zal ik kijken, maar ik denk dat ik fototoestel mee ga geven aan horssie op bokt, dus Lineke, mijn groom, aangezien ik zelf in mijn buideltasje na een flesje water echt geen plek meer heb. (en ik haat buideltasjes sowieso al, dus laat staan met allemaal troep erin...
)
Maar die gaat wel weer weg, als hij terug in Nederland is.
), en de lange afstanden uiteraard. Ik ben alleen wel van plan wat vroeger te finishen, wat inhoud dat ik misschien 4 uur lang moet wachten.. Dilemma dilemma.. Heen en weer rijdne is helaas ook geen optie (is een rit van zeker 1,5 uur)..
Heleen1 schreef:Hoi Karin, wat leuk dat je ook mee rijd. In welke klasse start je? Ik zie je vast wel daar....