Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Milkberry schreef:Ja dat bedacht ik me ook net. Ze moet nog de helft! En nog maar 2 dagen. Lijkt me niet dat ze dit gaat halen zo.
Novalues schreef:Kreeg je er iets van mee tijdens jouw Derby, dat je eigenlijk elke kilometer werd gevolgd en de volgers zich afvroegen waar je zat, hoe het ging, waarom je tracker niet bewoog enz.Oh.. ineens voel ik wat jullie vorig jaar de hele dag door deden: iedere minuut twitter/bokt/live-tracking refreshen. Ondertussen ook facebook openen want misschien post een van de vets/medics/the chief ook wel wat op hun persoonlijke account.
mamajolijn schreef:Milkberry schreef:Ja dat bedacht ik me ook net. Ze moet nog de helft! En nog maar 2 dagen. Lijkt me niet dat ze dit gaat halen zo.
Dit is dag 5, en ze mogen er in totaal 10 dagen over doen. Ze verwachten alleen dat de winnaar ongeveer op dag 8 aankomt. Ze is nu dus qua tijd halverwege en heeft nog 5 dagen om te rijden.
Grit schreef:Novalues schreef:Kreeg je er iets van mee tijdens jouw Derby, dat je eigenlijk elke kilometer werd gevolgd en de volgers zich afvroegen waar je zat, hoe het ging, waarom je tracker niet bewoog enz.Oh.. ineens voel ik wat jullie vorig jaar de hele dag door deden: iedere minuut twitter/bokt/live-tracking refreshen. Ondertussen ook facebook openen want misschien post een van de vets/medics/the chief ook wel wat op hun persoonlijke account.
Eigenlijk is het ergste van achteraan liggen, dat het risico er kan zijn dat je vooruit gezet kan worden, omdat alle stations wel volledig bemand moeten kunnen zijn. Tenminste zo heb ik dat begrepen, klopt dat?
En ik kan mij voorstellen dat als het fysiek mogelijk is, je ook de 1000 km wil rijden.