Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Egel schreef:Gefeliciteerd iedereen met de goede resultaten! Ik heb zelf de hele ochtend bij de voorkeuring gekeurd, daarna van begin tot eind bij de P/A gestaan. Tenslotte nog even nagekeurd. Leuk om al die bokkers te zien! Ik heb geen idee of startnummers 25, 26 en 27 ook bokkers waren, maar ik vond het erg leuk om die jonge paarden zo vrolijk te zien. Ode voor het bewaren van de rust aan die deelnemers! Verder zijn mij een hoop andere deelnemers me positief bijgebleven, en omdat ik niet iedereen heb zien finishen of heb nagekeurd hoop ik dat het met die anderen ook goed is gegaan. Ik vond het in ieder geval een geslaagde dag!
Tammie schreef:
Tammie schreef:Wat een verzoekje voor je start al niet kan doen hè?![]()
![]()
Tuurlijk mag je de foto's gebruiken, geen probleem. Naamsvermelding hoeft niet hoor.
die van bij de P/A zijn ook echt leuk met die kontjes zo naast elkaar en 1 hele mooie van de broertjes samen (25 + 27)
Karrimh schreef:Tammie schreef:Wat een verzoekje voor je start al niet kan doen hè?![]()
![]()
Tuurlijk mag je de foto's gebruiken, geen probleem. Naamsvermelding hoeft niet hoor.
ik was al blij geweest met maar 1 foto, maar dit is pas echt servicedie van bij de P/A zijn ook echt leuk met die kontjes zo naast elkaar en 1 hele mooie van de broertjes samen (25 + 27)
![]()
nogmaals bedankt![]()
ben zo trots op de mannen, ze hebben het zo goed gedaan![]()
hoe heeft jullie paardje het gedaan?
Ik kwam nog voorbij rijden met mijn paardje! Leuk team hebben jullie zo!!
Royaltjuh schreef:Wie was trouwens die bokker die mij, of eigenlijk Viva, midden in het bos herkende?? Ik wil je na die tijd nog vragen, maar heb je niet meer gezien...
We waren (helaas) vrij snel weg nadat we gereden hadden!
Had je profiel van te voren nog bekeken, vandaar dat ik je aan je paardje herkende, wat een spierbonk zeg!
Wauw! Jammer van de hartslagen zeg!
Karrimh schreef:ik was al blij geweest met maar 1 foto, maar dit is pas echt servicedie van bij de P/A zijn ook echt leuk met die kontjes zo naast elkaar en 1 hele mooie van de broertjes samen (25 + 27)
![]()
nogmaals bedankt![]()
ben zo trots op de mannen, ze hebben het zo goed gedaan![]()
hoe heeft jullie paardje het gedaan?
en alle keuringen waren ook goed. Zelfs nog een hertje gezien onderweg