Misschien kan je een van de posten vragen, die hebben vaak ook een camera mee. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Misschien kan je een van de posten vragen, die hebben vaak ook een camera mee.

lekkere luilak... ) ieris schreef:Ik doe zondag ook mee met de wedstrijd, heb er veel zin in,hopelijk is het net zo mooi weer als vandaag.
Ik moet als eerste starten in de klasse 1, vind het wel spannend!
Lenneke_ schreef:Daar hoef je niet voor te rekenen hoor. http://www.bluebalance.nl en dan bij 'service'
Sjolvir schreef:ieris schreef:Ik doe zondag ook mee met de wedstrijd, heb er veel zin in,hopelijk is het net zo mooi weer als vandaag.
Ik moet als eerste starten in de klasse 1, vind het wel spannend!
Ik start als laatste in klasse 1 kort. Ben dus hekkesluiter. Ga er ook nog eens lang over doen, dus daar zullen ze uiteindelijk niet echt blij mee zijn.![]()
Hoop op droog zonnig en niet meer dan 5 graden, dat is namelijk mijn pony d'r weer.
(ik graag ietsje warmer, maar ja, zij gaat voor)

Haha, nou ja, dat is wel heel erg van het ergste uit gaan... Djilan schreef:Nu snap ik ook je vraag of je dan naar het keuringsterrein moest
Nee het is dus: finishen, aanbieden bij hartslag onder 60 en dan 30 minuten later nakeuring.
Ik dacht dus dat je bij de finish zsm aan moest bieden voor de NAKEURING. Het Belgische systeem zegmaar. Maar is dus niet zo; je hebt na het goedkeuren van de hartslag nog een nakeuring na 30 minuten? Navy schreef:Djilan schreef:Nu snap ik ook je vraag of je dan naar het keuringsterrein moest
Nee het is dus: finishen, aanbieden bij hartslag onder 60 en dan 30 minuten later nakeuring.
O, da's wel handig om te wetenIk dacht dus dat je bij de finish zsm aan moest bieden voor de NAKEURING. Het Belgische systeem zegmaar. Maar is dus niet zo; je hebt na het goedkeuren van de hartslag nog een nakeuring na 30 minuten?