Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Monatoetke schreef:ik vind 30 euro eigenlijk helemaal niet duur, zeker niet vanwege al het geregel en de locatie e.d.
Gezien ik maar 3 wedstrijden per jaar wil rijden ongeveer vind ik het reuze meevallen hihi

(keuze tuig e.d.)
, daar betaal je gemiddeld 1 euro per wedstrijdkilometer!), maar je moet als organisator ook veel meer geregeld hebben dan in België. Daar is het wat meer op z'n janboerenfluitjes
, overigens geen waardeoordeel hoor want in België is het altijd hartstikke gezellig.
, dus ga er maar vanuit dat ze daar puur voor hun plezier staan!
Nina_rex schreef:Als ruiter met ervaring in beide landen kan ik zeggen dat het in Nederland wat duurder is, maar ook een heel andere ervaring dan een wedstrijd in België. Beide hebben hun charme.
dat is ook de reden dat ik eindelijk eens in NL wil rijden.
Daarvoor reed ik met een endurancehalster van 17 euro
Tja, ben een echte Hollander, t mag niks kosten, whahahaha

en overnachten we daar dus, aangezien we vanuit friesland moeten komen. 
Lenneke_ schreef:M'n vader had het geld al over gemaakt voor ik de mail goed en wel kon versturen. Dus het geld hebben jullie ook al

Shyla25 schreef:Ik heb inmiddels al wel een trailer kunnen regelen, nu nog de chauffeur met E-rijbewijs
Gisteren trouwens 28km gereden met een gemiddelde van 9,4km per uur.
Shy was lekker fris toen we terug kwamen en ik ben benieuwd hoe ze er vandaag bij staat.
Nina_rex schreef:Fijn dat je toch kan Shyla25!
Het gaat nog even hard met de inschrijvingen, poeh. Maar goed natuurlijk!
De BBQ zal denk ik om een uur of 6 beginnen, gewoon op het terrein bij de tent van het secretariaat.
wel een trailer maar geen auto met chauffeur