Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Linda_Fleur schreef:Mijn stalgenoot heeft me aan het twijfelen gemaakt. Zij zegt dat je met een boomloos zadel met zichtbare pommel (voorboogje) niet officieel mag starten. Klopt dit? En geldt dit voor de endurance?
Zaterdag start ik de lange klasse 1 in Otterlo, bij twijfel gebruik ik het dressuurzadel maar zou graag met mijn Ghost willen rijden.
....
door missende enting in het paspoort (hij heeft m echt gehad), bij thuiskomst meteen gaan uitzoeken, blijkt de pony 2 stickers te hebben gekregen en Eddie 0
. Maandag maar ff langs de DA en snel door naar de volgende wedstrijd.
).
Voor volgende week afgemeld, blondie loopt op zich goed maar het lijkt me niet fijn om met zorgen in mijn achterhoofd op wedstrijd te gaan. Hij heeft nu lekker vakantie tot begin/half oktober en dan pak ik hem heel rustig weer op, leek me beter.
scooby09 schreef:Was heerlijk weer vandaag heb iedereen gezien....Stond bij het parkeren namelijk..
Vervolgens vloog mijn rijmaatje er op de voorkeuring al uit, dus alleen starten. Voor ons totaal geen issue, maar wel een stuk saaier dan gepland. Ergens net over de helft zijn de merrie en ik samen gevallen: het ging niet hard, maar we lagen ineens wel op onze linkerzij
. Gelukkig wel goedgekeurd!