Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wijslander schreef:Nou, je paard heel houden tot de volgende wedstrijd blijkt dus ook moeilijker dan gedacht... Gisteren op de laatste 100 meter van een training in Montferland (wat is het daar onwijs mooi!) ineens belastingskreupel op linksvoor.
Ik hoop dat hij heel snel weer opknapt! Hilli schreef:Hier er helaas uit op dag 1 van de Someren Marathon. Zag het zelf ook, en onderweg was het al niet helenaal fijn dus niet onverwacht.
120km ook trouwens.. 
En daarna ga je er dan toch wel weer van genieten dat je dat samen weer geflikt hebt 
) krijg ik een glimlach. Ongelooflijk hoeveel lol mijn paard erin heeft. Soms wat teveel..Djilna schreef:Hilli wat balen! Viel me toch wel op dat er vergeleken met de VM best wat uitval was. Terrein of gewoon 'toeval'?
... Ik heb nog een dagje water gegooid in Someren. Echt een enorm ponykamp, super gezellig!
...
.. Wat dat betreft fijn dat we geen wedstrijden meer gaan rijden, ruim de tijd om het zadel in te rijden en bepalen hoe het ligt.
Hilli schreef:Je rijdt natuurlijk ook niet ineens 160 kilometer, dus daar groei je wel naartoe. Al denk ik dat 160 kilometer op 1 dag altijd een roteind blijft, zo onder de streep bekeken.

Djilna schreef:St Agnant/Lac de Madine is een pitte wedstrijd, maar wel een mooieLeuk vooruitzicht!
Daar heb ik mijn eerste CEI gereden.

Heb nu drie wedstrijden gegroomed waarvan twee 80-120 km, dus meteen lekker in't diepe gegooid haha. De tweede 80 was ook nog eens een team kampioenschap dus dat was echt flink doorwerken en was echt geslóópt, ik dacht hoe moet ik nou ooit een wedstrijd die twee keer zo lang is gaan groomen zeg