Holten

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kirstentje

Re: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 16:58

Het was zeker een superdag! Go jij! Go jij!
Tornado loopt steeds beter en ook het alleen rijden gaat ons steeds beter af! En hij had zulke superwaardes..... ben echt trots op m'n knollie Lovers
Voorkeuring hartslag 32, finish hartslag 48 en nakeuring hartslag 35! Met een gemiddelde van iets minder dan 12 km/u was het resultaat een 4e plaats op de 28 km! Joepie.....ik ben helemaal in de wolken en denk voorzichtig dat we een keertje een klasse 2 moeten proberen. Bloos
Organisatie: bedankt voor de fijne dag! Knipoog

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 17:57

Ook ik heb gister genoten van m'n rit. Beide paarden (en wij ook) hadden best wat geleerd van onze oefenrit in Appelscha.
M'n zusje (fries) en ik (schimmeltje) hebben beide onze eerste kennismakingsklasse gereden.
We waren ruim op tijd aanwezig, dus konden mooi alles ff rustig bekijken en naar anderen kijken hoe het allemaal in z'n werk ging Lachen
Schimmeltje had bij de voorkeuring hartslag 44 en verder allemaal goede waarden, p/a (op ongeveer 16km) hartslag 60, finish(28km) hartslag 60 en nakeuring hartslag 44 met een B op de slijmvliezen (viel mij idd ook op, waren iets rood) en voor de rest allemaal goede waarden.
Ondanks dat we zo vroeg aanwezig waren waren we toch bijna te laat bij de start, dus ff een stukje in draf om er op tijd te komen Bloos
We zijn deze keer rustig gestart en hebben de 1e 2 km mooi gestapt. Beide paarden hadden al enorm geleerd van onze rit in Appelscha, want ze bleven nu mooi rustig wanneer anderen ons inhaalden. Het ging eigenlijk heel goed, Fries van m'n zusje voelde ook goed aan dus konden we mooi lang doordraven en zelfs ff een heel eind gegaloppeerd. Tot de p/a op een mooie snelheid van net onder 10 km/u en daarna iets terug gezakt naar uiteindelijk 9,11 km/u bij de finish.
Fries had ook beste waarden: voorkeuring hartslag 44 en rest vd waarden goed, p/a hartslag 60, finish hartslag 69 en na 10 minuten alweer 50, nakeuring hartslag 42 en de andere waarden goed Cool
Dus was wel een geslaagd dagje!
Afbeelding Aankomst p/a

mychinook

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 19:41

Lenneke_ schreef:
Deed je kennismakingsklasse? Dan zegt het helemaal niets dat je als 4e op de lijst staat.
Deed je een andere klasse dan ben je idd 4e geworden.

Dat de andere niet op de lijst staan wil hoogst waarschijnlijk zeggen dat ze ergens afgekeurd zijn of 10 minuten hebben gehad

Edit: ik zie dat je kennismakingsklasse deed. Daar wordt geen klassement opgemaakt

ok maar dan heeft de vrouw die ik vanmiddag aan de tel had van de organisatie een fout gemaakt.ik had dat namelijk gevraagt.(ze had mij gebelt omdat onze groep gedoe had met de boswachter) maargoed al zou het zo zijn ze stond als enige 2 van de 5 paarden op de lijst.en ze had steeds super hartslag dus ik ben trots!! Haha!

creative

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 19:59

Wij (vriendin en ik) hebben ook voor het eerst meegedaan en het was in een woord geweldig!! De rit, de organisatie was fantastisch en ik heb net ook al een heleboel foto's gezien van ons op de website, echt leuk!

Torero was superbraaf en heeft alles gelaten over zich heen laten komen, de trailerreis, de dierenarts controles enz.. (zijn hartslag was bij de laatste keuring zelfs 38!) De controle arts vond het voor een KWPN'ner erg bijzonder dat de hartslag zo mooi was! hihi ikke trots Haha! Alsof ik daar persoonlijk wat aan kon doen.

Ik ga dit zeker nog een keer doen! Hyper!

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 20:40

Dat zijn wij! "trots"

Afbeelding

Troelaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 21:02

dit zijn wij!!:
Afbeelding
Afbeelding

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-07 21:05

Ik heb jullie ook langs zien komen Haha!

Anouar had iets een dik been waar hij zich aangetikt had, maar verder stond hij er goed bij.
We hebben lekker een wandeling gemaakt met z'n drieen (Macy mocht ook) mee. En ze hebben lekker gerold bij de zandverstuiving, is altijd feest voor ze

BibiSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 21:15

Zelfs een vet herkende mij nog van vorig jaar Haha! Ze vroeg of ik een nieuw pard had. Euhm nee geleend Tong uitsteken
Vanmiddag even een klein rondje gereden en Osthar had nergens last van. Dus super.

Willemien we staan er wel uber vrolijk op Pling

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 21:25

hartstikke gefeliciteerd allemaal gaaf!

maar bianc de volgende keer moet osthar ook het hoofdstel van smurf ff lenen hoor!

BibiSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 08:13

Ja was wel mooier geweest idd. Maar hij gooit zijn tong naar buiten, en is dan slecht te rijden. Vandaar dus gewoon een aansnoerneusriem met sperriempje. En ik weet trouwens niet of er een volgende keer komt, Herman verkoopt hem weer Knipoog

Troelaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 09:44

herman heeft me gisteren gevraagd of het niet wat voor mijn zusje was om met m te starten... hij is ook zo veranderlijk als het weer.....

Priscilllla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 14:39