Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Napie schreef:KNHSBedankt

Jorie schreef:Napie schreef:KNHSBedankt
En de KNHS krijgt weer de schuld......
KNHS gaat hier helemaal niet over. Ik snap best dat het heel verwarrend is waar welke verantwoordelijkheid ligt maar zoekt dat eerst eens uit voordat je iets of iemand beschuldigd.
Heb besloten de rit wel te rijden en ik moet zeggen dat het echt een super leuke rit was! Heb echt genoten en ontzetttend veel plezier gehad. Ondanks dat er dus niks officieels aan was heb ik weer erg veel geleerd. Erg jammer dat het dus niet door ging, ook erg sneu voor de organisatie want ze hadden alles echt prima geregeld! Ik ga straks misschien nog even een verslagje schrijven van deze hectische dag
Achteraf gezien was het allemaal voor mij een meevallertje; mag nog een keer kennismakingsklasse én viet was zo heet op het eerste gedeelte dat ik toch een veel te hoge hartslag zou hebben.
Nancy_ schreef:De dazen waren echt niet normaal. Evita werd er echt gek van.
Arnoud schreef:Wel wil ik heel graag reageren op de vele simpatie voor de organisatoren die er veel tijd in hebben gestoken. Ze mogen er misschien veel tijd in hebben gestoken, maar de simpatie verdienen ze niet. Ik weet als organisator