Ik had ook wel een beetje een coupe windhoos en een gezandstraald gezicht
Maar heb echt genoten gisteren!! Volgend jaar ben ik er weer bij hoop ik! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar heb echt genoten gisteren!! Volgend jaar ben ik er weer bij hoop ik! Irmin schreef:mijn paardje heeft het ook prima gedaan: ruim 12 km per uur en overal een nette hartslag. Hij vond het erg leuk, vooral op het strand wilde hij erg hard (maar dat wil hij eigenlijk altijd...) Ook het water had een grote aantrekkingskracht, kortom, een zeer geslaagde rit. Mijn vriend heeft foto's gemaakt vanaf het strand, voor de liefhebbers bijgaand een linkje naar de site: http://webdisk.planet.nl/olstv000
Voor de eerste keer Klasse I. Ben super trots op mijn paardje!! Zat ook net niet in de uitslag wegens 10 min. Maar ben bijna 2x sneller gereden dan vorig jaar
. Hartslag bij de P/A was precies 60. Het was zeker de moeite waard en volgend jaar ben ik ook weer van de partij..
Apple schreef:Op het strand hadden we wel "voordeel" dat het paard gewend was aan de omstandigheden. Vriendlief heeft veel paarden gezien die wegsprongen voor het schuim of die noodgedwongen door het mulle zand moesten rijden.

Bedank hem maar namens mij
Apple schreef:Ach, het is jammer dat je daardoor niet in de uitslagen lijst staat, maar dat doet verder niets af dat je een goedgekeurd paard hebt en dat de rit gewoon als 'winstpunt' telt.

) dus dat is wel mooi.
Ineke2 schreef:Wij hebben helemaal geen bordjes bij de finish gezien en het was inderdaad maar een beetje gokken wanneer we moesten gaan stappen... Denk inderdaad dat wij daarom ook een (iets) te hoge hartslag hadden.
Maar wij deden een kennismaking, dan is dat toch iets minder erg als dat je klasse 1 of hoger start
Irmin: je vriend heeft ons ook gespot, hardstikke leuk zegBedank hem maar namens mij

De spierpijn is nu al niet mals
Khad wel klamme handjes van te voren, met al die enge termen als 'diskwalificatie' en 'nakeuring'
Mijn paardje heeft zich dapper gehouden en ik ben supertrots (je krijgt tenslotte niet iedere dag bijna een vlieger op je hoofd
). Goddank had ik een (idiote) veiligheidsbril op; was in de eerste instantie tegen opstuivend zand (harde lenzen... need I say more?), maar bleek ook geweldig effectief tegen rondvliegende zandklonten van je voorganger
wennie schreef:Ik denk dat dat voor een deel komt doordat het bordje met 2 km tot de finish niet goed te zien was (of weg was).
majijke schreef:Gewoon dit adres niet? http://webdisk.planet.nl/olstv000/default.aspx
Zou raar zijn.. is gewoon vrij toegankelijk... Succes!
Apple schreef:Coupe windhoos had iedereen vrees ik. Beetje krullend halflang blond haar? Nog iets met een schaar en rabobank tape?
Ik had de coupe windhoos in een staartje proberen te vrotten. Blond. Blauwe bodywarmer.
Maar goed, dan weten we het maar vast voor volgend jaar!!!
. Je hebt wel eerder meegereden met Murph, maar als je te paard zit in Endurance outfit dan is dat toch een ander gezicht
.