Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Relien schreef:xxVon schreef:
Ik heb een polar equine h7 sensors met een TomTom running horloge.
Is het makkelijk aan te sluiten op elkaar ? Ik ben me ook aan het oriënteren maar se totale polar set is nogal duur?
Nessa schreef:Zo'n sporthorloge is sowieso wel prijzig. Die tomtom ook over de 100.
Dan electrodes van 100.
Denk dat ik voor de polar equine m400 ga. Is 270,- incl electrodes. Lijken mij genoeg functies op het horloge te zitten die ik nodig heb
Hilli schreef:Ongeveer een week van te voren. Soms staat er al wel een tijdschema online, dan weet je bijv. dat de 20 km start vanaf 11:30. Met 20 inschrijvingen (als je in MijnEndurance kunt, dan kun je dat zien) die elk om de 2 minuten starten weet je dan dus dat de laatste start 40 minuten (nl. 20x2) na 11:30 is, dus 12:10. Dan ligt je starttijd dus daartussen.
Jotoma schreef:Helder, dank voor de uitleg.
Zijn er ook mensen die ritten rijden op hoefschoenen?
Ik vind het stoer dat veel alleen trainen. Enige twijfel die ik heb; het blijft 600 kilo vluchtdier, val je er vanaf, dan ben je wel heel alleen.
@simone: ik zag borger en ik las via t topic ook Ruinen (maar nog niet gezien dat daar dit jaar wedstrijd is). Waar ga jij nog meer?
Jotoma schreef:Ojeee, was ik altijd een dressuurmuts die door faalangst geen cc durfde te starten. Kom ik dit topic tegen! Het is zoiets als liefde op het eerste gezicht geloof ik. Endurance ken ik als naam, maar dat was het ook wel. Nu alles gelezen en ik ben helemaal verrukt, dit is precies iets voor mij en mn paard (die leuk dressuur loopt, maar buiten veeeel gelukkiger is).
Al zie ik nog wel beren op de weg:
- geen eigen trailer
- bij ons kan je best de omgeving in om te trainen, maar alleen is dat niet handig. Er komen nog wel eens quads of motorracers op paden waar ze niet mogen komen en dat vind mijn paard niet grappig
- volgens mij zijn er in drenthe/groningen niet zoveel wedstrijden
Hoe doen jullie dat met trainen? Gaan jullie altijd alleen naar buiten?
En dezelfde vraag als Unseen: als je later wil aanbieden, moet je dat ook voor de finish roepen?
Ennn als je klasse 1 rijdt, maak je dan ook gebruik van water onderweg tegen hitte?
Jotoma schreef:Helder, dank voor de uitleg.
Zijn er ook mensen die ritten rijden op hoefschoenen?
Ik vind het stoer dat veel alleen trainen. Enige twijfel die ik heb; het blijft 600 kilo vluchtdier, val je er vanaf, dan ben je wel heel alleen.
@simone: ik zag borger en ik las via t topic ook Ruinen (maar nog niet gezien dat daar dit jaar wedstrijd is). Waar ga jij nog meer?