Delphi schreef:Chris, weet jij nog met hoeveel ruiters jullie ongeveer waren en hoeveel hiervan de derby niet uit hebben kunnen rijden?
Mooi verslag weer van je!
Zou je, even buiten het geld om, nog een keer meedoen als je die kans geboden werd?
Dankjewel 
Ik weet niet exact met hoeveel ruiters wij waren maar er waren wel meer uitvallers al dan in deze editie. Daar heb ik me al over staan verbazen. Ik denk dat wij al in ieder geval vijf man hadden die niet verder kon maar dat kan ook meer zijn. In totaal zijn er bij ons 37 van de 48 ruiters gefinished.
Over of ik nog eens mee zou doen: enerzijds wel omdat de heimwee die ik er naar toe heb wel en ik heb daar dingen laten liggen die ik graag zou willen doen en had willen meemaken. Anderzijds niet omdat ik denk dat ik zo veel geluk heb gehad dat er niets ergs is gebeurd onderweg dat ik het beter niet opnieuw kan opzoeken. Alle ruiters die een tweede keer mee doen hebben ofwel 'veel' pech in de eerste poging ofwel 'veel' pech in de tweede poging. Uiteenlopend van uitdroging tot botbreuken.