Baal zelf enorm dat ik niet meer mee kan rijden.
Heel veel plezier en succes allemaal, ik kom straks wel even naar het wedstrijterrein.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Eenmaal op de goede weg gingen we als een trein! Twee km voor de P/A lekker gaan stapen en de laatste km er naast gelopen. Direct prima hartslag. Gelukkig dus niet gestrand op de P/A, want daar was ik nog wel ffies bang voor. Vanaf daar was het voor ons nog maar een klein stukkie vergeleken met ons eerste stuk
Laatste twee km weer gestapt, maar we werden nog net even ingehaald... Toen begon t drama
dribbel dribbel dribbel, grrrrrrr.... Het kippenhok bij de finish hielp ook niet echt, dus ik kwam licht geirriteerd de finish over. Tweede controle nog een hogere hartslag dan de eerste
dus afgekeurd.
Dan maar wel gewoon 26 km, ipv 30
. Verder top gereden in de Klasse 1, met een gemiddelde snelheid van 12,1!
Herkende je dekje direct! Zag toen pas je manen...
Ben je er in.Otterlo weer bij?
Kom je wel weer tegen in gorssel/heino/diepenheim
!
? 

... Had wel gedacht dat jij wist wat mpttp was! Is géén app, maar staat voor Militiare Prestatie Tocht Te Paard. Dit jaar in Amersfoort. 
Loetie84 schreef:@amber... Had wel gedacht dat jij wist wat mpttp was! Is géén app, maar staat voor Militiare Prestatie Tocht Te Paard. Dit jaar in Amersfoort.

.
. Maar zo leer je ontzettend veel tijdens zo'n wedstrijd en hoe het de volgende keer beter kan.