Enjoy the Endurance 12 aug te Kootwijkerbroek

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Silence

Re: Enjoy the Endurance 12 aug te Kootwijkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 07:20

Ik heb gisteren een deel van de route gelopen en het gaat echt genieten worden voor jullie ;)
Baal zelf enorm dat ik niet meer mee kan rijden.
Heel veel plezier en succes allemaal, ik kom straks wel even naar het wedstrijterrein.

vanessakusje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 08:18

Leuk Silence! Jammer dat je zelf niet mee kan doen..

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 08:30

Ja echt balen, had me enorm erop verheugd.
We zijn toch hierheen gegaan omdat de camping geboekt was, maar dan zonder paard.
Maar nu ik een deel van de route heb gezien baal ik net een beetje meer.
Maarja gezondheid van het paard gaat voor.

vanessakusje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 09:24

Ja precies dat ik wel er belangrijkst!

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 19:15

Iedereen een lekkere dag gehad?
Wij waren lekker op tijd vertrokken om alles een lekker af te kunnen kijken bij iedereen... Het begon al met het parkeren. Waarom staan ze allemaal achteruit ingeparkeerd? Hahaha! Al snel kwamen we er achter dat die auto's natuurlijk nodig waren voor het groomen... Zo zijn we tegen nog veel meer 'rare' dingen aangelopen die achteraf erg logisch waren ;)
Rit begon minder goed. Dinnetje had t paard twee dagen stil laten staan en stond op ontploffen... Niet fijn. Toen gelijk de eerste afslag gemist, dus 4,5 km extra gepakt >;) Eenmaal op de goede weg gingen we als een trein! Twee km voor de P/A lekker gaan stapen en de laatste km er naast gelopen. Direct prima hartslag. Gelukkig dus niet gestrand op de P/A, want daar was ik nog wel ffies bang voor. Vanaf daar was het voor ons nog maar een klein stukkie vergeleken met ons eerste stuk :o Laatste twee km weer gestapt, maar we werden nog net even ingehaald... Toen begon t drama :\ dribbel dribbel dribbel, grrrrrrr.... Het kippenhok bij de finish hielp ook niet echt, dus ik kwam licht geirriteerd de finish over. Tweede controle nog een hogere hartslag dan de eerste 8)7 dus afgekeurd.
Verder heerlijk genoten van de omgeving en de rit. Wat een lekker weetje hadden we er bij zeg! Al met al erg veel geleerd en op naar volgend jaar :j Dan maar wel gewoon 26 km, ipv 30 ;)

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-12 19:39

In 1 woord! Gaaf!!

Rit alledrie goed uitgereden en alle keuringen doorstaan. Super fijn dat enjoy th endurance mogelijk werd gemaakt. Een hoop info en fijne begeleiding! Super!

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 19:56

Ahhh Loetie haha!

Fjordy ging ook top! Ik maakt me stiekem zorgen om zijn rechter achterbeen. Ik had aangegeven bij DA, maar 2x A voor locomotie. Dus maakte me om niks zorgen :D. Verder top gereden in de Klasse 1, met een gemiddelde snelheid van 12,1!

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 19:58

Hee, stond jouw Fjord naast mijn merrie (bruin) op de spuitplaats? Ze stond 'm lekker te pesten hè?

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 19:59

Hahaha jaaa dat klopt!

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 20:06

Ik heb jou ook nog gespot amber! Ikzelf was een beetje onopvallend gekleed vergeleken met de vorige keer: all black ;) Herkende je dekje direct! Zag toen pas je manen...

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 20:11

Jaaa haha, ik maar zoeken naar jou := Ben je er in.Otterlo weer bij?

Hele vrolijke fotos van Wendy gekregen!
Afbeelding

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 20:15

Jullie gingen al een speer :D

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 20:20

Nee, ik was niet van plan om in otterloo te gaan rijden. Vanaf nu tot t einde van t seizoen nog twee weekenden 'vrij', verder ieder weekend dressuur/springen/cross... Een keer per jaar endurance vind ik wel zat hoor ;) Kom je wel weer tegen in gorssel/heino/diepenheim :D!

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 20:31

Hier ook flink genoten dit weekend! Het was echt geweldig en Noah deed het netjes voor de eerste keer.
De eerste twee keuringen waren goed en we kwamen precies op tijd binnen. De hartslag van Noah was iets te hoog, dus nog 10 minuten koelen, daarna goedgekeurd! Alleen dus net iets te langzaam. Maar we hebben een geweldige dag gehad en zeker voor herhaling vatbaar!

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-12 20:39

Amber, dan ben je ons voorbij gereden in net het 1e stuk.
Je ging idd snel :D

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 20:45

Reden jullie in een Groepje :))?
Fjordy had zijn drafknop aan vandaag haha, heerlijk lopen dan!

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 20:50

Rij je toevallig ook mee met de mpttp amber?

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-12 20:51

Amber_ schreef:
Reden jullie in een Groepje :))?
Fjordy had zijn drafknop aan vandaag haha, heerlijk lopen dan!

Ja klopt, met zn drieën. :)

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 20:54

Ja dat weet ik het gelijk :))!

Loetie:
Wattes haha ? :D
Is dat zon horloge / app wat alles bijhoudt? Ik rij alleen met normaal horloge!
Ik heb wel ff samen gereden met iemand, die alles op zijn horloge kon zien. Wel super leuk. Fjordy ging 24km per uur in draf :D. Toch leuk om te weten

ivonne85

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 21:03

Woooow wat een fantastische mooie ervaring !!!
Ontzettend trots en blij en heeeeeel erg voldaan een mooie prachtige rit gemaakt met mijn knappe haffie :D
Allereerste keer en met TOP begeleiding :D
Echt kan niet anders zeggen !!!!

Ik was nr. 3 dus als iemand nog leuke foto's gemaakt heeft... dan zie ik die ook graag :D
Mijn email is: ivi_1985@hotmail.com

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 21:07

@amber _O- ... Had wel gedacht dat jij wist wat mpttp was! Is géén app, maar staat voor Militiare Prestatie Tocht Te Paard. Dit jaar in Amersfoort.

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 21:12

Het was echt gaaf!

Heerlijk gereden, ging super goed! Ze waren alledrie heel braaf, keuringen goed doorstaan. Prachtige rit en begeleiding e.d. top geregeld allemaal! Hoop wijzer geworden en zeker voor herhaling vatbaar!

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 08:29

Ik vond het een super wedstrijd, goed georganiseerd en leuke mensen ! :j

Loetie84 schreef:
@amber _O- ... Had wel gedacht dat jij wist wat mpttp was! Is géén app, maar staat voor Militiare Prestatie Tocht Te Paard. Dit jaar in Amersfoort.

Whahahah wat erg... Ik ga even kijken !

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 08:35

Nou voor mij geen combi meer. Stalgenoot viel uit nadat die een trap kreeg. Die had dus een wond op haar been en liep op 3 benen dus moest terug. Daar door de betreffende DA slecht opgevangen ze wilde er niets aan doen. Ze is toen maar naar een DA gereden waar er foto's zijn gemaakt en hechtingen zijn geplaatst.

Vooral het eerste stuk was erg druk ruiters die terug kwamen nog in draf en gewoon passeerde zonder te stappen. Wat dus niet goed ging. Heb de rest van de rit alleen gereden was heerlijk. Jammer dat ik bij een kruising door grooms de verkeerde kant op ben gestuurd en het PA punt heb gemist. Later nog aangesloten bij iemand met een Half die de 68 km reed dat was wel lekker.

Ik reed ETR maar niemand van de ETR gezien alles draaide om de endurance nogmaal worden we wel opgevangen met een broodje of drinken dat was er nu ook niet. Ben toen ook maar gelijk weer vertrokken. Aanmelden ging rommelig en kreeg geen nummer die we schijnbaar wel nodig hadden dus konden we niet starten. Veel stress van andere ruiters omdat die weg wilde denk jeetje wat maakt die ene minuut nou uit dat passen ze toch gewoon aan?. Paarden stonden gelijk strak van de stress. Later gingen die dus ook staken en wilde niet meer lopen en dat op het drukke stuk.

Jammer op naar de volgende gewone ETR rit. Die rijden voor de lol en geen stress.

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 08:41

Ben benieuwd naar foto's! onderweg ben ik ook nog wat fotograven tegen gekomen namelijk, zou het leuk vinden die foto's te zien :)

Jammer Prisca dat het voor jou zo rommelig verliep, en voor je stalgenoot helemaal vervelend dat die direct doorkon naar de dierenarts! Volgende keer de lintjes volgen en niet luisteren naar andere grooms ;) .
Helaas passen ze de minuten niet aan wanneer je weggaat, dat is gewoon je starttijd. Anders was ik binnen de tijd geweest. Volgende keer weet ik dat ik iets minder moet treuzelen bij de grooms en het p/a punt. Ik denk dat het ook handig is als ik dan een hartslag meter heb, dat weet ik of ik meteen kan aanbieden :D. Maar zo leer je ontzettend veel tijdens zo'n wedstrijd en hoe het de volgende keer beter kan.