Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gilbey schreef:vast zetten aan een touwhalster is niet verboden maar ten zeerste af te raden (sommige wedstrijd organisatie's verbieden het zelf wel ook als het niet in het reglement staat)
Bij aankomt ga je je eerst melden bij het secretariaat, dan heb je waarschijnlijk al de aanbind plek gevonden en kun je alvast kijken waar de maproom is (als er al mensen bezig zijn moet je er niet in lopen omdat je dan hun stoort)
Zorg dus dat je lekker op tijd bent, dat scheelt heel veel stres.
kan neerzetten en dan paard kan grazen? Want trailers staan gewoon op parkeerterrein zag ik?
. Waarschijnlijk kom ik na de POR toch niet meer terug, want zijn we ergens verdwaald

Elise95 schreef:Ja ik zie het wel. Waarschijnlijk kom ik na de POR toch niet meer terug, want zijn we ergens verdwaald
Beli schreef:Neem aan dat je wel kalkoenen in mag draaien met de PTV en MA of niet?
Zal idd wel 3 rijbroeken chabrakjes en lekker een deken mee nemen...
)Citaat:De starttijden en het programma staan op de website voor TREC Voorhout.
www.voorhout.trec-club.nl
Kantine van de ruitervereniging is de hele dag geopend.
Denk eraan dat hier geen pinautomaat aanwezig is om te betalen.
Met een beetje geluk zijn er misschien toch nog paddocks langs het wedstrijdterrein. Zodra dit door gaat zal Carla de deelnemers hiervan op de hoogte brengen.
Gilbey schreef:GSM check betekend dat je mobieltje verzegeld word zodat je die niet gebruiken kunt.
probeer ruim op tijd aanwezig te zijn, een uur kan zo om zijn, ik zou het ruimer doen als ik jou was.

Vind het niet erg om met iemand te rijden hoor trouwens, gezellig juist, vindt paard ook veel leuker, maar vroeg het me gewoon af.