Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zoezi schreef:Hallo,
Ik wil graag meerijden in Banholt. Hoe werkt dat? Moet je van te voren betalen? Is er nog plek, want dat wordt het beginnersklasse neem ik aan omdat ik in Belgie woon.........
Groetjes Linda
Nina_rex schreef:Zoezi schreef:Hallo,
Ik wil graag meerijden in Banholt. Hoe werkt dat? Moet je van te voren betalen? Is er nog plek, want dat wordt het beginnersklasse neem ik aan omdat ik in Belgie woon.........
Groetjes Linda
Of je in België woont maakt niet uit, maar je hebt geen Nederlandse startkaart neem ik aan? Dan mag je alleen de kennismakingsklasse starten.
Inschrijven kun je via het formulier op onze website, er is nog plek. En vooraf betalen inderdaad.
Zoezi schreef:Is die nog niet vol dan? Meestal in Nederland zijn er maar 11 plekjes voor de kennismakingsklasse.
Ik heb het inschrijfformulier gezien, maar al die nummer kan ik niet invullen.

n_arelle schreef:'Mijn' pony (is sinds afgelopen zomer verkocht maar berijdt hem wel) staat daar ook. Ik hoorde het via via. Maar heb het zelf niet meer nagevraagd.
edit: ik zie het nu; jij bent dat meisje waarvan het paardje bij de paarden van hub in de wei staat. Ik was een van de meisjes die bij jou paardje in de wei was omdat we dachten dat er iets mis met hem was.
gewoon het bord in de gaten houden of ff aan huub vragen
Wat dacht je van huur locatie, fasciliteiten. Betalen juryleden + reiskosten, lunchpakketten voor officials en vrijwilligers, materialen, afdrachten enz enz.
spatter schreef:het is me al vaker opgevallen dat Belgen zuniger zijn als Nederlanders![]()
een goede organisatie kost nu eenmaal geld en eerlijk gezegd vind ik 30 euro dan nog een heel net bedrag als je bedenkt dat er dierenartsen de hele dag aan het werk zijn, tig vrijwilligers en de voorbereiding die al maanden bezig is
ik kan me voorstellen dat het bedrag verschilt omdat bij langere afstanden meer vrijwilligers nodig zijn en misschien controlle posten
Zoals de familie zegt: "Geld zat, whahaha" Zoezi schreef:griebels schreef:In Belgie is het startgeld goedkoper maar betaal je meer lidmaatschapskosten.
Aha, dat wist ik nietDat is een duidelijke reden/uitleg
![]()
Krijgen de vrijwilligers in Nederland dan wel reiskosten vergoeding?
Tja die dierenartsen zuigen het ook aardig uit. Dat geloof ik best........