Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Student 2 telde later bij de 2e x aanbieden tenslotte ook gewoon een hele minuut. 
Ik heb me ingeschreven voor de endurance vereniging. Even wachten op reactie en dan kan ik een startpas aanvragen en dan kan ik me inschrijven voor 7 juli
. Alleen nog een vraag: Mag ik al gelijk lange klasse 1 starten of moet ik eerst een korte klasse 1 rijden? Want ik wil graag weer met Linda_Fleur samen rijden
Wijslander schreef:Kayleigh gefeliciteerd met je winstpunt ondanks de tegenvaller op het eind. Wel apart dat het zo geregeld was, of is dat vaker zo?
Kayleigh327 schreef:Wijslander schreef:Kayleigh gefeliciteerd met je winstpunt ondanks de tegenvaller op het eind. Wel apart dat het zo geregeld was, of is dat vaker zo?
Geen idee. Ik vond het wel jammer dat ze langs kwamen galopperen op het stuk waar wij moesten uitstappen en je de hartslag zo laag mogelijk wilde krijgen.
Maar ik denk dat ik gewoon pech had dat er precies op dat laatste stukje een aantal kwamen finishen. Volgens mij had niet iedereen er last van.

Wel op 10 minuten goed dus wel winstpunt.

Marije_jiplover schreef:"Ik dacht al, wat stond die rustig op de trailer."