Wat is een goed halsterhoofdstel?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

BonBon

Re: Wat is een goed halsterhoofdstel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 13:53

Ik ben gisteren bij goedhard geweest! Meteen van alles ingeslagen; een zadeltas van stowaway, chaps en uiteraard een super mooi halsterhoofdstel. Knipoog

Ik heb een crosslink uitgekozen. Geheel donkerbruin met caramelkleurige opleg op de neus- en frontriem. Met de gouden gespjes en mijn gouden bit staat het nu allemaal echt super chique en exclusive, haha. Pling Ik heb er twee paar teugels bijgekocht. Een paar in donker bruin en een paar in het caramel.

Ik zal morgen foto's maken en uiteraard in dit topic plaatsen. Haha! Haha! Haha!

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 14:07

Klinkt gaaf! Ben heel benieuwd!!

Ik heb weg lopen kwijlen bij een prachtig blauwe Norton halster hoofdstel, alleen helaas niet in de maat van mijn paard Verdrietig Gelukkig hadden ze er wel een gewoon halster van die natuurlijk mee naar huis is gegaan. Echt DE kleur blauw die ik zoek Lachen Maar als mn OV weer geldt ben ik van plan ook een bezoekje aan goedhardt te brengen! (iig als ik zolang kan wachten en niet al via internet gewoon bestel Tong uitsteken). En dan een kleur blauw zoeken die het dichst bij deze ligt (navy blue stond erop geloof ik)

Afbeelding

kmvreter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 13:42

Ik heb voor mijn fjord een mix-and-match hofdstel van zilco. Deze heeft net een wat beter pasvorm voor haar korte maar breede koppie.
Afbeelding

Heerlijk soepel materiaal en gemakkelijk schoon te maken. In matbruin zodat het er erg als leer uitziet.

Ik rij ook vaak zonder het halsterdeel en ben nog op zoek naar een bijpassende keelriem zodat ik die er dan aan kan doen en je een normale hoofdstel hebt zonder neusriem.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 14:22

Een bijpassende keelriem kunnen ze toch zo voor je maken bij Goedhard (lijkt mij Tong uitsteken ) Ik zou het gewoon vragen, voor mij hebben ze het hele hoofdstel op verzoek gemaakt (dus mix and match alleen niet van zilco maar van marylot)

kmvreter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 13:05

Inderdaad het zal voor hen geen probleem zijn een keelriem te maken. Een simpel klusje voor hen.

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 14:54

Ik heb mijn hoofdstel via Equestrian Nomads gekocht!
Ben er heel tevreden over! Lachen

Bitjes prutsen op vakantie Haha!
Afbeelding

Orchid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 21:05

Lenneke_ schreef:
Ik heb alles oranje, maar als ik nu een kleur zou kiezen zou ik voor iets orgineels gaan Haha!
Oranje en blauw zie je zoveel.

Licht groen vind ik ook heel mooi

Hihi, aangezien ik hier in de verste verte geen kunstof-hoofdstel-ruiter tegenkom, en zeker geen bitloze ben ik erg origineel Haha! Ben 'mijn' kleur blauw nog niet tegengekomen, vaak is het donkerder.
Originaliteit maakt me trouwens ook niks uit, ik kies gewoon uit wat ik mooi vind bij Orchid, en dat die kleur blauw was was bij mij vanaf dag 1 met Orchid wel duidelijk Haha! Haha!

Jakary

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 22:04

hier komt ge ook geen kunststof-bitloos-hoofdstel-ruiters tegen Haha!
Mijn fluogroene crosslink trekt wel altijd aandacht Nagelbijten / Gniffelen

HenJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 04:51

Hoi Kan iemand mij een link geven wat de goedhart site?? Ik heb al zitten zoeken in de elf pagina's, maar lees er steeds overheen als hij erin staat. Gr heidie

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 07:02

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 10:30

Orchid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 13:57

Is idd wel een leuk kleurtje, maar die lijkt me op een bruine ofzo echt een stuk mooier dan op een schimmel Tong uitsteken

BonBon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 14:28

Felgeel is er als het goed is alleen in transculent, van dat doorschijnende spul. En niet te krijgen in opaque, tenminste dat was een week terug nog wel zo Knipoog .

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 16:18

dat vind ik jiust mooi!!

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 20:57

Ja kheb ook een bruine dus Tong uitsteken
ow alleen transculent is volgens mij iets andere geel. bonbon, heb jij het over goedhard waar ze het niet hadden?
Ik hoop dat ze het nog wel kunnen verkrijgen aangezien het op de kleurenkaart staat.

BonBon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 21:05

Ja, ik heb het inderdaad over goedhard. Ik was daar samen met ijslandermir. En zij wilde ook graag geel, maar dan niet van dat doorzichtige spul, maar opaque. Maar die hadden ze niet. Ze hebben wel heel veel kleurtjes trouwens, geweldig om al die rollen te zien liggen. De keus wordt dan heel moeilijk! Anders moet je Goedhard misschien even mailen, misschien kunnen ze wel aan opaque geel komen...

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 21:18

jakary1511 schreef:

Mijn oranje ook.
Zeker met het WK. 'He, dat is zeker voor voetbal' 'kijk dat paard houdt ook van voetbal'
Rolleyes Haha!

Ik krijg ook heel veel reacties op het bitloze. De meeste orginele was toch wel 'he, die rijdt zonder stuur' Clown

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 10:50

heeft iemand heel toevallig een foto van blauwe kleuren neopreen die ze bij goedhard hebben Haha!??? Of iemand die daar heen gaat en toevallig een foto wil maken Haha! ?? (wil een wit biothane hoofdstel, onderlegd met blauw, maar ze hebben verschillende kleuren en ik wil bijpassende blauwe teugels met witte grip) .. Of heel misschien iemand die weet wat voor soort ze gebruiken?

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 10:52

Hoeveel geduld heb je Marjo? Viv en ik gaan over 3 weken naar Nijverdal .... Haha!

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 11:10

hey hey, ja ik ga jullie aanmoedigen daar Haha! (waarschijnlijk, nog even mijn vriend echt overhalen) Anders ga ik er idd sowieso heen, en dan langs goedhard, of staan ze bij de wedstrijd?

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 11:23

Waarschijnlijk staan ze er wel met een standje, tot nu toe ieder jaar. En ze zijn ook heel makkelijk te vinden: bijna rechtdoor richting Almelo vanaf het wedstrijdterrein. Haha!

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 12:35

jakary1511 schreef:

haha, ik trek met mijn felgroene biothane halsterhoofdstel ook steeds de aandacht van iedereen! Krijg echt volop leuke reacties. Hij staat ook wel erg stoer om mijn zwarte paard al zeg ik het zelf Bloos

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 20:46

Nou, ik ga morgen mijn kunstofje halen! Ook bij Goedhard.
tenminste, als het me bevalt. Ik van ben het type "voeluuuh" Clowndus ik wil hem eerst in handen hebben voor ik hem aanschaf.
als het bevalt, wordt het een rode. Dat matcht weer mooi met m'n rode pad Cool
Het wordt een helemaal bitloze, en hij is dan te bewonderen in Holten, 2 september. Vork

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 19:12

Marjo_Wystan schreef:
heeft iemand heel toevallig een foto van blauwe kleuren neopreen die ze bij goedhard hebben Haha!??? Of iemand die daar heen gaat en toevallig een foto wil maken Haha! ?? (wil een wit biothane hoofdstel, onderlegd met blauw, maar ze hebben verschillende kleuren en ik wil bijpassende blauwe teugels met witte grip) .. Of heel misschien iemand die weet wat voor soort ze gebruiken?

Ik neem hem vanavond mee naar stal, heb nl dezelfde als roos laten maken maar dan in westernvorm Haha!

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 19:15

Ik heb btw mijn oranje setje in de uitverkoop voor een liefhebber. Bestaande uit een halsterhoofdstel, teugels met supergrip en een martingaal.
Zie foto profiel.

Hele setje mag weg voor 100 euro (was nieuw 150 euri) incl verzendkosten.