Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Manon 2"]
Aangezien mijn hartslagmeter het nog steeds niet doet: grom!!!!, ga ik op de gok naar de P/A.
[/quote]
er zit toch een zaakje op Zuidplein wat polars repareert en kan tsjekken?
[quote="Manon 2"]
Hoe werkt dat dan? 2 km voor de PA een bord, daarvandaan dus stappen? En als je dan afstijgt bij de P/A heb je nog tijd om hem aan te bieden toch? Hoeft niet meteen toch?
[/quote]
Je moet helaas meteen bij binnenkomst aanbieden, als het erg druk is kan het wel eens voorkomen dat je een half minuutje moet wachten maar meestal ben je meteen de klos![]()
[quote="Manon 2"]
En is het nou zo dat je op de P/A geen hartslagmeter om mag hebben ofzo, zoiets las ik ergens?
[/quote]
Officieel mag hij er idd niet om zitten, maarja das nogal lastig om hem voor die paar seconden onder je zadel vandaan te halen, los te knopen en na 15 seconden maggie er weer om. Ik hou dus gewoon mn horloge uit de buurt en vooralsnog heb ik daar nooit commentaar op gehad. In de PA kun je met je hartslagmeter toch weinig voordeel meer behalen want je wordt toch meteen geteld, meeste voordeel haal je idd binnen die 2 km.
[quote="Manon 2 schreef:Ok laatste vraag: ik heb gewone standaard beugels. Ik lees hierboven dat je dichte of veiligheidsbeugels moet hebben. Ik heb t reglement blijkbaar niet goed gelezen. Die moet ik dus nog even halen. Ik heb bij Karin mooie gezien, iemand nog tips voor dichte beugels?
Maarten schreef:Ik geloof dat we tegen de 100 mensen hebben die in klasse 1 starten waarvan een stuk of 20 hebben die de kennismakingsklasse doen. Dat zijn er aardig wat
Je wordt toch gewoon pony en paard samen geklasseerd, maakt toch niet uit..?
). Het staat op pasoort anders dan op dagstartkaart dus. Gaan ze daar niet moeilijk over doen, en zo ja, hoe moet ik het dan oplossen? 
En in klasse 3 ofzo kreeg je pas per geplaatste pony extra krijgen oid... Zoiets iig...
edit: okee Karin.