2014 : endurance loonse en drunense duinen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

shoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 08:59

Ik was als recreant met een vriendin aan het rijden in de duinen, wij kruisten slechts 1x het pad met endurance rijders. Was leuk om te zien. Waren net als wij, een bruine en schimmel en gingen netjes in stap over toen wij opgemerkt werden. Ik hoop dat jullie van de dag genoten hebben, ondanks de drukte!

GAM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 09:54

@Vicky De waterpunten en grootte van de groomarea hadden we inderdaad al als opmerking gekregen van de jury en nemen zeker mee voor volgend jaar. Dit was een mis-inschatting van ons.
Zo zal er ook een stuk bij komen om weer te kunnen los stappen voor vertrek.

Bedankt voor je opmerking daar kunnen we iets mee.

Hilli

Re: 2014 : endurance loonse en drunense duinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 10:11

Ik zou voor een volgende editie gewoon lekker een koude, gure miezerregendag regelen :+ . Dan is het vast minder druk met alle andere recreanten :)) , maar eigenlijk hoop ik dat een goede samenwerking tussen alle gebruikers er voor volgend jaar weer inzit, zodat er nog zo'n mooie zonovergoten editie komt. Ik ben er niet bij geweest, maar de foto's spreken voor zich.

vicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 10:53

@gam kan gebeuren! Voor de eerste x iets organiseren is niet niks. Verder was het prima fijne locatie enthousiaste vrijwilligers. Bemande waterpunten op de route waren echt top!

Psydoxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 15:33

Heb nergens geen last van gehad, iedereen heerlijk aan 't genieten van het mooie weer. Dat verplichte staptraject was echt fantastisch........... al die mannelijke mountainbikers met strakke broekjes op het terras :') :Y) :D

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 16:08

haha zie je al helemaal genieten psydoxy

Psydoxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 20:36

:D, ben nog aan 't nagenieten ;)

risky

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 11:33

Psydoxy schreef:
:D, ben nog aan 't nagenieten ;)

Hier ook en kan ook al niet wachten tot de wedstrijd van Katwijk :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 20:17

Mijn collega was een rit aan het begeleiden. Dus als jullie een kale man tegen zijn komen op een kleine dribbelfjord die hoort bij ons. maar de endurance ruiters die hij tegenkwam waren erg vriendelijk zei hij :j

toevallig wist ik door dit topic dat er endurance was en heb ik een aantal keer een post gedeeld op FB met een kaartje van jullie route om mijn paardenvriendinnetjes uit de omgeving te informeren.

Mensen die niet thuishoren op een ruiterpad, tja dat is inmiddels dagelijkse kost (helaas)