Endurance By The Sea - Wassenaar

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Aileen_Noël

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 17:13

Jolindaa schreef:
Is misschien wel leuk om de tijd te doden tot de prijsuitrijking :D

Jeujjj gezellieee

Elmars_Floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 19:10

Hoe laat is die dan?? Lijkt me wel erg leuk..
Zit alleen met kleine kindjes thuis die bij de oppas zitten dus moet niet al te gek worden :P

Hilli

Re: Endurance By The Sea - Wassenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 19:16

Hoe laat de prijsuitreiking is, hangt af van hoe laat de laatste deelnemer binnen en nagekeurd is. Die gegevens moeten dan nog de computer in, dan de laatste uitslagcontrole door de jury en dan kan de prijsuitreiking beginnen.

vicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 19:59

Prijsuitreiking hangt idd altijd van de laatste deelnemer die binnen komt. Uiteraard proberen we die zo vroeg mogelijk te houden. Over de kust versterking kan ik nog weinig zeggen. Is inprincipe alleen voor de boulevard en wij rijden tot de eerste oprit. In het ergste geval wordt het keerpunt iets eerder, maar daar gaan we nu maar niet vanuit.

jowien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 08:17

Even heel ruw gerekend... Laatste start is rond 12u toch? Dat is klasse 1, reken daar 2u30m voor, misschien 3u. Plus half uur nakeuring, plus half uur tot uur verwerkingstijd voor de administratie. Dan zou de prijsuitreiking rond 16u kunnen zijn. Tja, met endurance ben je toch altijd wel de hele dag bezig.

Elmars_Floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 08:28

Ooh ja maar dat maakt veder niet uit, maar dat is het nadeel van een jong gezin, waarbij papa chaffeur is en mama de ruiter en de kinderen (2&4) naar de oppas moeten.. Ik zie wel even hoe de dag verloopt. Denk wel dat we blijven maar zeg het niet met zekerheid ;)

annetjee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 08:32

Nou ik ga me afmelden. Dierenarts komt voor mn paardje straks. Hij loopt nog steeds niet goed en hij had zondagavond verhoging.

annetjee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 08:34

Zijn er mensen die misschien met stefan vd broek en zn draver willen starten? We zouden samen rijden omdat het voor ons beiden de 1e x was.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 08:49

Misschien handig om de klasse en het tempo erbij te vermelden ;)
Balen zeg :(:) Succes bij de dierenarts.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 11:00

Heb je ge pb't

Jolindaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-13 11:02

Bij mij is er met paard niks mis, maar ik heb me toch een partij last van mijn hooikoorts - ongelofelijk. Mijn hele gezicht is opgeblazen als een oliebol :+ hoop dat het zaterdag beter is. Hebben er iig heel veel zin in!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 11:04

Ik ben ook snotverkouden, heb me ook ziek gemeld van school :(

Maar vaak is het buiten minder, verkoudheid enzo, nemen gewoon boel zaddoekjes mee komt het helemaal goed :P

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 11:14

Hier nog iemand met hooikoorts maargoed dat maakt niet uit. Als het maar DROOG is! :P

Jolindaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-13 15:44

Nou Alison, ik kan soms niet eens meer op of neer door mijn hooikoorts - en dan ben ik echt geen zeikerd :') Dan zie ik bijvoorbeeld niks, doordat mijn ogen blijven tranen... Of ik kan niet autorijden omdat ik nonstop aan het niezen ben. 30 keer niezen is niks op zulke momenten :+

Het is nu gelukkig al een stuk minder en het waait heerlijk hard hier langs het ijsselmeer, dus frisse lucht in overvloed!

Hopen op droog weer idd, want de strandwind in combinatie met regen lijkt me geen succes -O-

Aileen_Noël

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 16:08

Jolindaa schreef:
Nou Alison, ik kan soms niet eens meer op of neer door mijn hooikoorts - en dan ben ik echt geen zeikerd :') Dan zie ik bijvoorbeeld niks, doordat mijn ogen blijven tranen... Of ik kan niet autorijden omdat ik nonstop aan het niezen ben. 30 keer niezen is niks op zulke momenten :+

Het is nu gelukkig al een stuk minder en het waait heerlijk hard hier langs het ijsselmeer, dus frisse lucht in overvloed!

Hopen op droog weer idd, want de strandwind in combinatie met regen lijkt me geen succes -O-

Dat is nog gevaarlijk ook Jolin http://www.gezondheidsnet.nl/griep-en-v ... t-drank-op
Hopen dat je er gauw minder last van hebt. En inderdaad... aan het Ijsselmeer kan het ook aardig spoken!! :))

Jolindaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-13 16:10

Ik open je link niet eens, want ik weet dat het zo is, hhahaha. Ik rijd ook geen auto als ik me zo voel! Het is waardeloos, maargoed. Nu gelukkig vrij om te ademen en te kijken waar ik wil :Y)

Aileen_Noël

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 16:34

Hahaha, gelijk heb je!!

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 17:46

Ik heb dat eigenlijk alleen in de avond. Maar nu nog geen last van gelukkig.

Ik heb ook een nadeel. Want mijn paard heeft er ook last van dus dat is dubbel. Maar wat raar is is dat hij exact voor dezelfde pollen als ik allergisch is. Tenminste. Wij hebben er altijd tegelijk last van.

annetjee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 21:57

Beloven schreef:
Heb je ge pb't

Thnx! Ik heb het hem gestuurd! :) begin jij ook de impulsklasse?

Jolindaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-13 09:36

Hahaha alison! Match made in heaven, hihi.

Wel sneu voor zem... Vooral als je zelf weet hoe klote het kan zijn. Helpt een pollennetje niet voor hem? Day heeft gelukkig nergens last van, maar die heeft voor zijn witte neus wel altijd een netje voor. Anders verbrand hij :+

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 09:54

Geen idee nog nooit geprobeerd het gaat gewoon goed zo met rijden en dit jaar heeft hij er nog maar heel weinig last van gehad (Thank god)!

Heb ook nog poeder ervoor staan maar ook nog niet nodig gehad dit jaar..

MissPippin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 14:41

ik heb er ook zin in!!! Hopen dat mijn Pippiepoownie zich goed houdt in de duinen.
Hoop wel dat ik wat fitter ben dan de laatste paar dage, verkouden en heb een stem als een vent en keelpijn :-(

Jolindaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-13 14:55

Iedereen heeft het een beetje moeilijk volgens mij! Het weer werkt niet echt mee, heb vannacht zelfs mijn tweede deken over me heen getrokken!

Aileen_Noël

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 15:07

MissPippin schreef:
ik heb er ook zin in!!! Hopen dat mijn Pippiepoownie zich goed houdt in de duinen.
Hoop wel dat ik wat fitter ben dan de laatste paar dage, verkouden en heb een stem als een vent en keelpijn :-(

Ik sleur je er wel door heen hoor Panja +:)+
Het is ook gewoon raar weer; in de ochtend lijkt het winter en pas laat in de middag lente... :S

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 15:12

Ja... Dus hoe ga ik me dan weer aankleden? Vast en zeker te warm. :')