Jolindaa schreef:Is misschien wel leuk om de tijd te doden tot de prijsuitrijking
Jeujjj gezellieee
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Succes bij de dierenarts.
hoop dat het zaterdag beter is. Hebben er iig heel veel zin in! 
Dan zie ik bijvoorbeeld niks, doordat mijn ogen blijven tranen... Of ik kan niet autorijden omdat ik nonstop aan het niezen ben. 30 keer niezen is niks op zulke momenten
Jolindaa schreef:Nou Alison, ik kan soms niet eens meer op of neer door mijn hooikoorts - en dan ben ik echt geen zeikerdDan zie ik bijvoorbeeld niks, doordat mijn ogen blijven tranen... Of ik kan niet autorijden omdat ik nonstop aan het niezen ben. 30 keer niezen is niks op zulke momenten
![]()
Het is nu gelukkig al een stuk minder en het waait heerlijk hard hier langs het ijsselmeer, dus frisse lucht in overvloed!
Hopen op droog weer idd, want de strandwind in combinatie met regen lijkt me geen succes
MissPippin schreef:ik heb er ook zin in!!! Hopen dat mijn Pippiepoownie zich goed houdt in de duinen.
Hoop wel dat ik wat fitter ben dan de laatste paar dage, verkouden en heb een stem als een vent en keelpijn :-(