Endurance Kootwijkerbroek 11 augustus

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 19:50

Gefeliciteerd iedereen.

Hier rustig aan gedaan, waren echt wat flinke mulle paden die wij echt niet gewend zijn en elk groompunt gestopt om te groomen. Leerpunt- rustig leren wachten en misschien wat drinken.
Had een 5 jarige Eenhoorn bij me :D dus we hebben lekker rustig aan gedaan.
Gem snelheid 11,7 - rit uitrijden belangrijker dan prijs en m'n winstpunten rijden.

Wij zijn nu klasse 2 startgerechtigd *\o/*

Myrthe, heb nog bekeken of jij er was,je was of de vetgate al uit of er nog niet in :D

Heb wel de glue ons kunnen bekijken, zag er ook goed uit!

sandyjorgen

Re: Endurance Kootwijkerbroek 11 augustus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 19:53

gefeliciteerd lizette. doe jij eigenlijk ook nog wat aan dressuurwedstrijden? of is het endurance virus zeer ernstig toegeslagen? :D

Jolindaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 19:54

Ben ook benieuwd naar de glue-ons!! Daya is nogal lomp met zijn nieuwe ijzers. Hij had vannacht/vanmorgen dus zijn hoefbal open getrapt met dat ijzeren gevaarte. Gelukkig niks ernstigs, maar ik hoorde hem dus op de mulle paden - die ook wij niet gewend zijn :+ - steeds aantikken... Ben dus toch aan het zoeken naar een alternatief.

Is het niet erg dat de hoeven dan gedurende 6 (?) weken geen lucht krijgen van onderaf?

Gefeliciteerd Lisette! Wij stopten voor jullie oversteek :D Wij hebben het ook veeeel rustiger aan gedaan deze rit. Jouw advies gevolgd over iedereen lekker laten gaan en je eigen doel nastreven :j Daya was een blij en voldaan paard :D -En ik een blij en voldaan baasje :)-

sandyjorgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 19:57

iemand enig idee wie de fotografen waren.
ik heb een man gespot bij GP5, bij de 25 km op de hei zat een dame en op 28 km ofzo stond nog een dame in het roze.

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 20:02

De dame in het roze is Vanessa maar zag idd nog iemand in de hei. Verder weet ik het niet.
Wordt vast wel hier of op EF bekend.

Ik start helemaal geen dressuur meer. Rij natuurlijk wel dresuurmatig. Hij vind er echt geen hol aan en trekt de hele trucendoos open.
Na een kwartier geeft ie op en gaat dan netjes lopen.

Ik zag je nog Jolinda, wel ietsje te laat :) Sorry!

Psydoxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 20:07

sandyjorgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 20:20

Attitude schreef:
Ik start helemaal geen dressuur meer. Rij natuurlijk wel dresuurmatig. Hij vind er echt geen hol aan en trekt de hele trucendoos open.

:') wat een grapjas. ach, wie weet komt het met een gevarieerde carriere toch nog een keer goed.
en anders heb je een mooi alternatief :)

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 21:04

Mijn dochter Josien heeft onderweg en op het terrein foto' s gemaakt. Ik denk dat die morgen wel op haar site komen.
Heb zo niet een link bij de hand, misschien te vinden als fotografie-josien.

sandyjorgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 21:22

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 21:36

sandyjorgen schreef:
Attitude schreef:

:') wat een grapjas. ach, wie weet komt het met een gevarieerde carriere toch nog een keer goed.
en anders heb je een mooi alternatief :)

Ach ja joh misschien als die z'n wilde haren kwijt is.
En ik hoef niet meer perse hoor :)

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 21:36

Psydoxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 21:44

Gelukkig zit zijn 'mag niet starten' periode erop. Ben nu wat meer dressuurmatig bezig om een rem in te bouwen.

Al liet hij vandaag merken dat 't nog niet gelukt is |o. Ik heb geen idee. Hij heeft 2 weken grasbuiktraining gehad, dus vond 't niet eerlijk om hem nu alweer meteen op wedstrijd te laten gaan.

Jolindaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 22:27

Nou meiden, heb toch nog 12,34km per uur gereden :Y) en dat terwijl ik voor mijn gevoel zo rustig aan heb gedaan! Veel stukken gestapt en rustig gedraafd... De hele 2km naar de finish uitgesjokt.. Trots op aapie :D nu mag ie genieten van een weekje lekker niksen :j

Jolindaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 22:58

Is het al bekend wie de mannelijke fotograaf was bij 25km (lange klasseI)? Die moet me wel een partijtje mooie plaatjes hebben gemaakt :j

Ik zag dat mijn moeder ook van een aantal leuke fotos heeft, die zal ik binnenkort even de fb van kwb zetten!

AlexVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 08:04

Iedereen gefeliciteerd met het behaalde resultaat. Wij waren helaas door een platte band onderweg naar KWB niet meer in de mogelijkheid om te komen en ons team te versterken. Zo'n thuisbrengertje is helaas niet gemaakt om nog meer dan 200km te rijden.

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 048aba3f34

Helaas ook nog het bericht gehad dat Rachasnouka Star afgekeurd werd vanwege kreupelheid opgelopen door een verstapping in de laatste kilometer. De ene keer zit het mee de andere keer zit het tegen ;)

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 08:42

AlexVB wat balen zeg!

De foto's staan er al weer op! Ik ga deze bestellen, knip ik alleen wel mn rijmaatje eraf :)
Afbeelding

arrash

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 10:36

heb weer een lekkere rit gemaakt! voor het eerst klasse 2 gestart en we zijn 9e geworden met 14,13 km p/u! ben echt trots op m :D ben idd wel erg benieuwd of er nog meer foto's zijn gemaakt :o

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 10:44

Ik probeer nog uit te vogelen wie die fotografe was die aan de rechterkant van het ruiterpad op de hei zat...

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 10:47

Vanessa Teepe vermoed ik.

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 10:48

Nee daar is de bovenste foto van en die is van de linker kant van het ruiterpad genomen. Dacht eerst inderdaad ook Vanessa.

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 10:49

Nee die zat links.
Ongeveer 3 (??) km voor Vanessa Teepe zat inderdaad ook iemand op de hei aan de rechterkant foto's te maken.
Ben wel benieuwd naar die foto's

pam15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 11:45

Psydoxy schreef:
Gelukkig zit zijn 'mag niet starten' periode erop. Ben nu wat meer dressuurmatig bezig om een rem in te bouwen.

Al liet hij vandaag merken dat 't nog niet gelukt is |o. Ik heb geen idee. Hij heeft 2 weken grasbuiktraining gehad, dus vond 't niet eerlijk om hem nu alweer meteen op wedstrijd te laten gaan.

Wanneer de rem er weer goed opzit dan kunnen weer een keertje samen trainen.
Fleur heeft gisteren een wedstrijd van 12 km gelopen. Paard van Karin voelde niet goed aan en zijn we gestopt na zo'n 12 km.

Onze eerste wedstrijd waarbij Fleur fitter uitkwam dan inging :P

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 14:47

Gevonden!

http://www.endurance-forum.nl/forum/vie ... hp?t=18627

Of als je geen lid bent vh forum

Citaat:
Hallo allemaal!
Ik heb gisteren de hele dag foto's gemaakt op de heide. De foto's zijn te zien via de volgende link:

https://picasaweb.google.com/1083493464 ... PePhJjgtQE

Je mag ze opslaan en publiceren.
Voor een foto zonder watermerk vraag ik een kleine bijdrage van 2,50 euro waarmee ik mijn foto-hobby financier Smile

Stuur mij een mailtje via annevanderreest@gmail.com en ik zorg dat je het originele bestand krijgt toegestuurd!

Veel plezier met kijken!!

Groetjes, Anne

Jolindaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 15:39

Nog wat leuke fotos erbij :D

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 16:10

Ik heb alleen 1 nadeel ondervonden op m'n eerste wedstrijd... |o

Ik wil binnenkort nog een keer mee doen!! :D (terwijl ik vooraf zei dat het eenmalig zou zijn)