Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar wel heel onsamenhangend en met veel smileys. Moet ik even opnieuw typen voor je?
Dan moet ik even wat meer foto's afwachten, ik heb er welgeteld eentje, van de laaghangende takken
Zaterdag alleen de camping gezien, iedereen was al weg
werd wel heel vriendelijk te woord gestaan door een vrijwilliger en kreeg van haar een kaartje van de route voor de MA en PTV.
En dat zal ik dan zeker doen!! Maar dan houden we het eerst maar ff bij 1 dag
tot ik een rijmaatje heb gevonden voor de andere dag 

Volgens mij moet dat er heel raar uitgezien hebben
Cas raakte heel even in blinde paniek en ging dus keihard terug van het inrijterrein naar de paddocks en ging bij Milan (van Claudia) weer stilstaan

Denk wel dat we hetzelfde bedoelen
Op dat pad langs de paddocks was hij inderdaad aan het laagvliegen
Sorry ik ben helemaal enthousiast over foto's 

Jolandt schreef:Ik heb vrij veel foto's...maar weet nog niet hoe ik ze online op bokt kan zetten...moet ik dat eerst uit gaan zoeken...
Wendy...kom het hele puntenoverzicht per persoon ook nog online? Wil graag nog even terugblikken op elke hindernis aan de hand van de punten...ook zou ik heel graag de tijden van de MA willen weten. Die stonden er niet op bij de uitslag...voor mijn gevoel ging best goed..maar wrs. toch tijd fouten...
hi,hi...ik deed mee voor de lol...maar dat er een puntensysteem aan vast zit stimuleerd wel om fanatiek te zijn....
Ik wil het ook wel weten wie er gewonnen hebben en hoe de mensen het op andere hindernissen hebben gedaan.
Omdat ik nog zo'n eind moest rijden (ruim 2 uur), ben ik al weggegaan voordat de uitslag bekend gemaakt werd. Ik ben heeeeeeeel nieuwsgierig!