Enne... was ook lekker klef bedoeld
... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
... Speedster schreef:De volgende VET2000 wedstrijd is dus niet in Tienen, maar in Schilde...
Vulcan schreef:Speedster schreef:De volgende VET2000 wedstrijd is dus niet in Tienen, maar in Schilde...
Lees net op het enduranceforum dat de wedstrijd van Tienen in Stekene zou doorgaan 21/9?
willeke_nijs schreef:Ik denk dat jij de wedstrijd van VLP voor hebt.
Vulcan schreef:Lees net op het enduranceforum dat de wedstrijd van Tienen in Stekene zou doorgaan 21/9?
(slechts 80km ver).Speedster schreef:Hopelijk blijft het bij Schilde. Als het alsnog Stekene wordt, haak ik helaas af...
Die van mij is om te stelen, nu nog iemand vinden die hier wil komen stelen
.
Of hoorde ik via-via op het laatste moment dat een wedstrijd naar een ander dorp verplaatst was.
Zo te horen is er nog niks veranderd in al die jaren.

. Speedster schreef:Dat klopt, maar er zijn wel ook andere kleine geitjes voorgevallen (km-bordjes die ineens een km te vroeg staan bijvoorbeeld. is in de laatste 2 km niet echt handig...)
Nog mooier, in Lanaken stonden ze destijds jaar na jaar verkeerd!
Toen was het in dat geval echte Belgische bewegwijzering.......
Jantie schreef:ik vind de vet-evenementen eerlijk gezegd goed georganiseerd en aangeduid (voor zover ik ze al reed). maar ik noem ze dan ook evenementen en geen wedstrijd want daar heeft het m.i. weinig mee te maken.