Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Smoske schreef:Wanneer denk je weer te mogen rijden Willeke?

willeke_nijs schreef:Smoske schreef:Wanneer denk je weer te mogen rijden Willeke?
hoop toch tegen half oktober, begin november terug te mogen rijden...
23 september moet 'k op controle, dan gaan ze foto's trekken en gaan ze zien of 'k een loopgips mag... Eens da'k een loopgips mag zal het wel snel gaan...
Zijn vader is wit, dus hij heeft best een apart kleurtje.
willeke_nijs schreef:linda heb je een hartslagmeter gekregen? whaaaa zo tof joh!!!! Allesinds nog een dikke proficiat met je verjaardag hé!
Zoezi schreef:willeke_nijs schreef:linda heb je een hartslagmeter gekregen? whaaaa zo tof joh!!!! Allesinds nog een dikke proficiat met je verjaardag hé!
Dank je........![]()
![]()
Ik heb alleen geen idee hoe ik zo'n ding moet bevestigen, er zit geen borstband bij
willeke_nijs schreef:welke heb je?
als je een V-max hebt moet je de kant van het witte draadje naast de schoft rechts onder het zadel plakken op de huid (wel eerst wat gel opdoen of nat maken met water) en het elastische draadje moet onder de singel links. Het hart zou zich tussen die twee moeten bevinden dan.
willeke_nijs schreef:hmmm 'k weet niet juist hoe die polars eruit zien. maar ik denk dat als je een topic opent dat je normaal wel info zal krijgen daarover.

Jet schreef:@Zoezie
Als je dit gedeelte erbij hebt, moet het lukken.
Het platte deel aan het lange eind doe je normaal gesproken links onder de singel, achter de elleboog, dat aan het kortere eind doe je rechts onder het zadel. Je kan die platte dingen insmeren met gel, er is speciale voor, maar goed natmaken wil ook wel helpen. Die rechter gebruik ik dus zonder dat rubberen vastzetding, die linker wel met, maar daar krijgt Lou schuurplekken van. Ik weet dat sommigen het doen met klitteband dat ze op de achterkant plakken en het andere deel op de singel plakken, dat kan soms een optie zijn.
Ik ben u zeer dankbaar
willeke_nijs schreef:hihihi heb je ineens antwoord op je vraag
Geweldig bokt.nl
spatter schreef:ik wil eigenlijk zo vroeg mogelijk starten, moet s'middags nog ergens heen
wil dus net als smoske gelijk starten zogauw het kan, dus 9 uur daar zijn en vertrekken zogauw dat mag
Daarintegen heb ik nog een hele vrije zondagmiddag over en het wordt (als de voorspellingen van weerman Frank kloppen) een warme dag