Wanroij

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AnneOmie

Re: Wanroij

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 14:25

Bedoel je hier in dit topic staan?? Natuurlijk mag dat Tong uitsteken Een kennismakingsrit is juist zo fijn omdat het ook niet echt officieel is zoal een klasse I. Kun je niet gewoon de kennismakingsklasse rijden? Nou ja anders is volgend jaar beginnen ook leuk natuurlijk Haha!

Jamika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-08 14:31

Maar denk er wel om dat het een erg verslavende tak van sport is Clown

Feminsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 14:42

ja ik heb zoiets gehoord ja van die verslaving Knipoog Haha! ,
@ AnneOmie ik ga met nog een ander paardje voor de eerste x en deze is niet zo koelbloedig denken we en kan een hartslaguitschieter hebben van 200 of weet ik het hoe hoog, als we pech hebben dan zouden we niet samen kunnen starten(want je paards hartslag wordt toch ook bij een kennismakingsrit aan de start gemeten?) ..dus we nemen het zekere vor het onzekere..en we laten ze wel keuren hoor met de recreatierit, en als ze kreupel of dergelijke zijn stoppen we ook samen..maar zou zo jammer zijn als je aan de start al naar huis kan nav de hartslag. correct me if i'm wrong..ik ben hier tamelijk nieuw in!.

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 15:09

Leuk dat je het ook gaat proberen.
Ik ben er zondags ook nog (klasse 4 moet zondags nog keuren), als je vragen hebt spreek je me maar gewoon aan hoor.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 16:06

Feminsky schreef:
@ AnneOmie ik ga met nog een ander paardje voor de eerste x en deze is niet zo koelbloedig denken we en kan een hartslaguitschieter hebben van 200 of weet ik het hoe hoog, als we pech hebben dan zouden we niet samen kunnen starten(want je paards hartslag wordt toch ook bij een kennismakingsrit aan de start gemeten?) ..dus we nemen het zekere vor het onzekere..en we laten ze wel keuren hoor met de recreatierit, en als ze kreupel of dergelijke zijn stoppen we ook samen..maar zou zo jammer zijn als je aan de start al naar huis kan nav de hartslag. correct me if i'm wrong..ik ben hier tamelijk nieuw in!.

Klopt, als je paard bij de voorkeuring wordt afgekeurd (ook bij kennismakingsklasse) dan mag je niet meer starten!

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 19:41

als alles goed verloopt dan wil ik met deze rit het seizoen graag afsluiten, dan heb ik 3 x klasse 1 gestart dit seizoen.

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 21:14

Feminsky schreef:

Mijn paard had met de kennismakingsrit bij de voorkeuring (en alle andere keuringen Schijnheilig ) een HS van boven de 100 Bloos!
Gelukkig mocht ik wel telkens doorrijden omdat ze duidelijk zagen dat het door de opwinding kwam...

Jamika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-08 14:47

Ik heb me net ingeschreven, wordt een leuk reisje van Friesland naar Brabant Clown

wennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 15:38

Hmm, de recreatierit zou voor Rayna wel erg leuk zijn. Kan ze kennis maken met het keuren ed.
IKk twijfel nog over de afstand... zou je ook op de "p/a" kunnen stoppen? Of is die daar niet? Anders wordt t toch wachten tot volgend jaar...

Feminsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 17:47

wennie schreef:
Hmm, de recreatierit zou voor Rayna wel erg leuk zijn. Kan ze kennis maken met het keuren ed.
IKk twijfel nog over de afstand... zou je ook op de "p/a" kunnen stoppen? Of is die daar niet? Anders wordt t toch wachten tot volgend jaar...

volgens mij stond er dat er ook een tussentijdse keuring was,is denk ik dus p/a(zeg ik dan als groentje Haha! Haha! ) maar stoppen tussendoor als jij dat wilt mag toch altijd?

wennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 17:58

Ja, maar midden op een ruiterpad willen stoppen is ook niet handig Tong uitsteken Bij een p/a terrein kun je wel met een trailer komen.
Ik heb al even een mail gestuurd. Als t kan wil ik t wel proberen Lachen

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 18:47

desnoods kunnen er ook mensen hier slapen.
wanneer is het?
ik woon om de hoek van wanroy Haha!

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 21:50

en hier tegenover is een paardenpension die kan ook 14 mensen kwijt met paarden.

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 16:46

Wij hebben toch ook maar een blokhut gehuurd.

Jamika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-08 06:48

Wij gaan overnachten bij http://www.lampersehei.nl/ Safyra in een box (weet maar nooit wat het weer doet in oktober) en ik in een bed Knipoog
Nog bedankt voor de tip HHenny en Mazzeltje Haha!

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 11:02

ik heb me net ingeschreven voor klasse 1, dus we zullen je wel weer tegenkomen Jamika ( en geen ongelukjes meer he)

Sash

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 15:21

Wij moeten ons nog inschrijven maar waarschijnlijk rijd ik hier een klasse 1, samen met mijn zusje, haar eerste klasse 1 word het dan. Als zij uiteindelijk niet start wil ik een klasse 2 rijden. even afwachten dus.

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 20:08

Ik was van plan de 120 te rijden in Wanroij, heb me al aangemeld en we hebben al een huisje gereserveerd om te logeren.
Maar bij nader inzien is het verstandiger een CEI te rijden ipv Wanroij.

Alleen we kunnen het huisje niet meer afzeggen. Vandaar dat ik hoop dat iemand anders het huisje over wil nemen.
Het gaat om een huisje voor 5 personen voor 2 nachten (vrijdag op zaterdag en zaterdag op zondag)

http://www.barendonk.nl/nl/index-overnachten.html
Het gaat om de blokhut voor 5 personen, 45 euro per nacht.

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 20:13

In welk opzicht verstandiger Lenneke?

Feminsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 18:33

pff nou we moeten ons nog opgeven voor 19-10,maar vervoer regelen kost toch wat meer moeite dan gedacht. Boos! ..moeten ook een heel eind..vanuit utrecht.. Ach gut .nog even dinnetje lief aankijken of die ons kan rijden.... Knipoog ...iemand nog tips anders voor vervoer/paardentaxi? wat ook betaalbaar is?..1 offerte gekregen voor € 425,00 Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen Doei!

Nicole85

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 19:03

Ik zit nog te twijfelen of ik me zal inschrijven. Vorig jaar me ook ingeschreven en uiteindelijk niet mee kunnen doen, € 20,- kwijt..

Momenteel is paard heel fit, maar omliggende factoren kunnen roet in het eten gooien.. Dus ik wacht nog even af hoe dat zich ontwikkelt.

Sash

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 09:05

Wij hebben ons ingeschreven. Ik start samen met mijn zusje de klasse 1. Voor haar de eerste voor mij de 5e.

Ik vind het altijd lastig om vroeg van te voren in te schrijven, je weet inderdaad niet of je paard fit zal zijn. maarja een dag voor de wedstrijd kan ie ook ineens kreupel worden door iets stoms. Dus doe ik het altijd toch maar.

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 11:22

fenininski, Wanroij is toch 18-10? Dit staat iig op de kalender

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 11:51

18 is de endurance, 19 is de recreatierit.

Niemand die mijn huisje wil overnemen Zij zijn groot en ik is klein!

Jamika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-08 16:54

helaas, had al een overnachting bij de Lamperse Hei gereserveerd anders was het wel wat geweest, ziet er goed uit!