Een kennismakingsrit is juist zo fijn omdat het ook niet echt officieel is zoal een klasse I. Kun je niet gewoon de kennismakingsklasse rijden? Nou ja anders is volgend jaar beginnen ook leuk natuurlijk
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Een kennismakingsrit is juist zo fijn omdat het ook niet echt officieel is zoal een klasse I. Kun je niet gewoon de kennismakingsklasse rijden? Nou ja anders is volgend jaar beginnen ook leuk natuurlijk
, Feminsky schreef:ja ik heb zoiets gehoord ja van die verslaving![]()
,
@ AnneOmie ik ga met nog een ander paardje voor de eerste x en deze is niet zo koelbloedig denken we en kan een hartslaguitschieter hebben van 200 of weet ik het hoe hoog, als we pech hebben dan zouden we niet samen kunnen starten(want je paards hartslag wordt toch ook bij een kennismakingsrit aan de start gemeten?) ..dus we nemen het zekere vor het onzekere..en we laten ze wel keuren hoor met de recreatierit, en als ze kreupel of dergelijke zijn stoppen we ook samen..maar zou zo jammer zijn als je aan de start al naar huis kan nav de hartslag. correct me if i'm wrong..ik ben hier tamelijk nieuw in!.
Feminsky schreef:ja ik heb zoiets gehoord ja van die verslaving![]()
,
@ AnneOmie ik ga met nog een ander paardje voor de eerste x en deze is niet zo koelbloedig denken we en kan een hartslaguitschieter hebben van 200 of weet ik het hoe hoog, als we pech hebben dan zouden we niet samen kunnen starten(want je paards hartslag wordt toch ook bij een kennismakingsrit aan de start gemeten?) ..dus we nemen het zekere vor het onzekere..en we laten ze wel keuren hoor met de recreatierit, en als ze kreupel of dergelijke zijn stoppen we ook samen..maar zou zo jammer zijn als je aan de start al naar huis kan nav de hartslag. correct me if i'm wrong..ik ben hier tamelijk nieuw in!.
) een HS van boven de 100 
wennie schreef:Hmm, de recreatierit zou voor Rayna wel erg leuk zijn. Kan ze kennis maken met het keuren ed.
IKk twijfel nog over de afstand... zou je ook op de "p/a" kunnen stoppen? Of is die daar niet? Anders wordt t toch wachten tot volgend jaar...
) maar stoppen tussendoor als jij dat wilt mag toch altijd?
Bij een p/a terrein kun je wel met een trailer komen.

..moeten ook een heel eind..vanuit utrecht..
.nog even dinnetje lief aankijken of die ons kan rijden....
...iemand nog tips anders voor vervoer/paardentaxi? wat ook betaalbaar is?..1 offerte gekregen voor € 425,00