Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

arun schreef:@Jantie
10% kan je inderdaad bijna niet vinden doch rond Beernem lukt het zeker
:
en niet zo ver 
maar bij mij ligt het nog wat moeilijker,, ik zit in regio aalst in oost-vlaanderen en heb géén van ter beschikking ...
. connie1964 schreef:heb je adres of iets van beernem en stekene??
...
alorbith schreef:...r ligt een onverharde wegel langs het schipdonkkanaal en daar kan je lekker galopperen, ...
Als het van de heren politici afhangt, wordt het stuk Schipdonkkanaal tussen Brugge en Merendree een boten-snelweg...Citaat:Ik zou wel willen streven naar een officieel ruiterpad in de streek maar ik weet niet hoe je daar aan moet beginnen en welke instanties je moet aanspreken.
Misschien iets voor in de toekomst.
SuSEQ schreef:@Jan: ik was net hetzelfde aan 't typen
Stekene vind je terug op de site van de VET2000.
Hopelijk kom ik daar nog bokkers tegen!!!alorbith schreef:Hallo, ik wil even zeggen dat het prachtig rijden is in de streek rond Adegem. Er ligt een onverharde wegel langs het schipdonkkanaal en daar kan je lekker galopperen, daarna kan je richting Sint Laureins rijden waar ook veel onverharde wegen liggen. Vroeger lag hier een officieel bewegwijzerd ruiterpad maar die is door de jaren heen niet meer onderhouden waardoor er hier en daar plakkaatjes ontbreken.
Je kan hier mooi rijden, het grote nadeel is dat je dit niet alleen kan doen maar echt iemand moet kennen uit de streek.
Ik zou wel willen streven naar een officieel ruiterpad in de streek maar ik weet niet hoe je daar aan moet beginnen en welke instanties je moet aanspreken.
Misschien iets voor in de toekomst.
groeten

AstraGirlie schreef:vind ik persoonlijk levensgevaarlijk
. Ik kan alleen meegeven dat :
. Ik heb me al te pletter gezocht maar niet gevonden. Ik wil wel de endu-zaak verder van de grond krijgen in West-Vlaanderen maar dan moeten we ook van deze eigen negatieve mentaliteit af waar niemand baat bij heeft. De groene 62 kan al een stap in de goede richting zijn.