Onze 1e klasse 1 is een feit!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

PBA_

Re: Onze 1e klasse 1 is een feit!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 13:28

ach die kleur dat maakt me niets uit. Vies waren we toch wel Knipoog

Troelaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-08 16:17

dat zeker! ik ben in zelhem weer gewoon geel! haha Haha!

marina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 16:46

Volgens mij hebben wij een stukje samen opgereden, ik was 1 van die klasse 2 ruiters. Dat hekjes verhaal komt me nl wel bekend voor Clown

bella24

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 08:36

splash1999 schreef:
wie weet was dat pas de erste keer dat dat paard uithaalde en had de ruiter dat ook niet verwacht. Zo wie zo moet er met gepaste snelheid ingehaald worden en moet je aanroepen ook niet te dicht langs andere paarde. Zag trouwens een hoop geflipte dieren van de klasse 1 voorbij komen

Was dat bij de finish of ook tijdens de route? Het was echt een beetje sneu voor de klasse I mensen bij de finish. Ik werd (op wat normaal gesproken het staptraject zou zijn) door wel 20 klasse II ruiters ingehaald in draf. Zie dan je paard maar te laten stappen Haha! Daar stuiterde heel wat geflipte klasse I paarden inderdaad! Gelukkig werd de hartslag pas in de binnenbak opgenomen maar eigenlijk moeten die twee klassen niet op hetzelfde moment en zelfde plek finishen.

PBA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 10:30

dat klopt had ik vroeger ook altijd last van maar de paarden leren er wel een helboel van. Splash werd er steeds rustiger van en ook bij de finish met aangaloperende paarden.

Maar tijdens de hele route zag ik geflipte dieren. Toen ik over de finish kwam waren er geen klasse 1 ruiters. heb bij de PA rustig gedaan maar bij de finish gewoon in een flinke draf. Voor de klasse 1 ers was het nog fijn opzich omdat er niet in galop gereden kon worden

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 09:19

Wat dat betreft heb ik een superpony, op vreemd terrein kan het hem niet boeien dat hij ingehaald word in draf (of galop mits gepaste afstand). Wel heb ik in Vaassen gehad dat bij een groompunt wij nog even in stap waren, om te kijken of we onze grooms ergens zagen... Er voor ons 2 klasse 1 ruiters in eens van stap in volle wegspurten. Tja toen ging Levi er toch ook wel hard achteraan en duurde het even voor ik hem weer onder controle in een normale galop had Nagelbijten / Gniffelen

woeliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 17:36

was idd erg druk bij finish. Dustin liep ook te flippen maar liep ernaast dus kon hem beter houden. Maar hij was wel oer vervelend! Hoe meer ruiters er langs gedraafd kwamen hoe giftiger meneer werd Nagelbijten / Gniffelen

Troelaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-08 20:22