Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

spatter schreef:het vervelende bij mij is dat ik precies op de rand van 2 kaarten zit
bij ieder rondje heb ik beide kaarten nodig

willeke_nijs schreef:Heeft iemand ervaring met dit gps toestel? Was aan het overwegen om me dat in de toekomst aan te schaffen: http://www.decathlon.be/NL/keymaze-300-19389501/

Chubby schreef:Geeft deze ook aan waar je bent dan? Of alleen nadien op te zoeken in een koppeling met Google Earth?
SuSEQ schreef:Chubby schreef:Geeft deze ook aan waar je bent dan? Of alleen nadien op te zoeken in een koppeling met Google Earth?
Je zult het ding wel coördinaten kunnen ontfutselen en als dusdanig "weet" je wel waar je bent, maar er zitten geen kaarten in. Daardoor krijg je geen grafische weergave van de omgeving te zien en kan het ding je ook niet de weg wijzen. Afgelegde routes kun je achteraf opzoeken mbv Google Earth, maar ik denk niet dat je die onderweg kunt laten weergeven. Je kunt hem wel als GPS ontvanger voor een laptop laten dienen en hem zo op de klassieke manier in de auto gebruiken...
Groeten, SuSEQ