) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
rachelmarty schreef:Ik ben ermee begonnen, maar het wil niet echt lukken. Ik heb nu de elektroden eruit geknipt, maar deze lijken me toch wel vrij dik/groot om onder het zadel te doen. Bovendien snapt ik niet hoe ik het draad eraan moet vastmaken. Moet ik dat lijmen ofsow?
Misschien heb ik wel iets fouts gedaan hoor, maar ik vind het een beetje vreemd.. Iemand tips???
Zoals je al zei, het begin is wel een beetje eng 
Fleda schreef:Ik heb de hartslagmeter bij de aldi vandaag gehaald! Ziet er redelijk stevig uit! Bij mijzelf getest en daar doet hij het goed bij! Nu mag mijn vader even klusjesman spelen en hem ombouwen!
Lenneke_ schreef:De elektroden zijn die flappen (soms met ribbels), het harde stuk in het midden is de zender.
rachelmarty schreef:Lenneke_ schreef:De elektroden zijn die flappen (soms met ribbels), het harde stuk in het midden is de zender.
Moet je dan die hele flappen gebruiken? is dat niet wat groot voor onder het zadel?
wat zijn het en waar zijn ze te krijgen? Of moet ik er persee een monteur mee lastig gaan vallen?