Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Chr1s schreef:ik ga foto's maken in Vaassen!
wel lachen na de fotograaf dan hé
Alleen zere kont van m'n rijbroek met lederen zitvlak, gaat altijd was dubbel zitten en dan velletje knellen, even vergeten..

adnariM schreef:Denken jullie er trouwens aan dat 29 op 30 maart de klok verzet word
Ik ga ervan uit dat ik er ongeveer een uurtje over rijd van stal (harmelen bij Utrecht) naar Vaassen en ik wil er 1.5 uur van te voren zijn zodat ik alles op het gemak kan doen. Ik wil dus zo rond kwart over acht 's morgens van stal weg.
ozzie1 schreef:@ Chris. Kunnen we de foto's na de wedstrijd bekijken? Ben heel benieuwd.
Heb afgelopen weekend een trainingsrit(je) gemaakt. Ozzie had daarna nergens last van maar ik wel hoor. Maar ben heel blij met mijn manneke dat hij nergens last van heeft en mijn spierpijn gaat wel weer over. Heb er zo'n zin in. Kan haast niet wachten!!
@ Silence. Wat balen meid. Maar is er geen kans om toch je vader over te halen en hij heeft nog een paar weekenden om te oefenen toch. Misschien kan je iemand "in de buurt" vinden die wellicht ook gaat en een 2-paardstrailer heeft waar je dan mee mee kan rijden? Echt super balen dat je hierdoor niet mee kan doen. Je was zo enthousiast alles uit te zoeken hoe het gaat enzo. Hopelijk volgende keer ben je er wel bij!