Je komt dan vaak op een grotere zitmaat uit. Zo heb ik misschien dan wel kledingmaat 36, maar mijn zadel is 18,5 inch ivm de lengte van mijn benen. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Je komt dan vaak op een grotere zitmaat uit. Zo heb ik misschien dan wel kledingmaat 36, maar mijn zadel is 18,5 inch ivm de lengte van mijn benen.
Dribbelkont schreef:ik heb gevraagt om veelzijdige zweetbladen met stevige kniewrongen
heb ik nog geen antwoord op
verder laat ik hem moaken in een roodbruine kleur
verder laat ik hem het zelfde
ik rij voornamelijk lange buitenritten
geen wedstrijden maar wil wel af en toe 4 dagen op vakantie met haar en dan lange trektochten doen
Djilan schreef:De Trail is er echt maar in 1 model hoor... Heb het aan de importeur gevraagd. Vond het nl al zo raar.. Er zijn wel 2 verschillende zadels met ribzit. 1 vd 2 ijslanderzadels en de trail.
Dribbelkont schreef:Djilan schreef:De Trail is er echt maar in 1 model hoor... Heb het aan de importeur gevraagd. Vond het nl al zo raar.. Er zijn wel 2 verschillende zadels met ribzit. 1 vd 2 ijslanderzadels en de trail.
waarom staat er dan een foto van het zadel met andere zweetbladen op de duitse site vindt het een beetje vreemd als hij maar in 1 soort is kwa zwetbladen waarom staat er dan een ander model op de voorpagina van die site maar ze zal informeren voor me
Scipita schreef:he rianne dit jaar wordt niks i.v.m. veulen maar 2009 ben ik van plan mee te doen aan de paardenvierdaagse in zorgvlietDribbelkont schreef:ik heb gevraagt om veelzijdige zweetbladen met stevige kniewrongen
heb ik nog geen antwoord op
verder laat ik hem moaken in een roodbruine kleur
verder laat ik hem het zelfde
ik rij voornamelijk lange buitenritten
geen wedstrijden maar wil wel af en toe 4 dagen op vakantie met haar en dan lange trektochten doen
Hey Marian,
Ik zit er dus stiekem heeeel stiekem over na te denken om een keer met Hesther zoiets ook te gaan doen! Als alles een beetje gekalmeerd is, dus bij deze weet je even dat ik er waarschijnlijk wel oren naar heb. Ik wil alleen Ruth (die nu op Hesther rijdt) niet in haar vaarwater zitten, maar je hebt Hesther al in het bos gezien, super! Dus als je eens iets tegenkomt! Misschien in de zomer ofzo?
Groet Rianne
Dribbelkont schreef:hoi moragh ik ben erg benieuwd maar kan er anders niks op de zweetbladen uitgevonden worden
iets ronder afgesneden en een geribbelde vulling op kniewrongen net zo als zitting of zulke kniewrongen als de margeride?
ik hoor het wel via hier of mail
het zou mij nog ietsje meer steun geven
Moragh schreef:is best ik ben ooktevreden met deze zweetbladen hoor maar misschien is er ietsje mogelijk maar ik hoor het welDribbelkont schreef:hoi moragh ik ben erg benieuwd maar kan er anders niks op de zweetbladen uitgevonden worden
iets ronder afgesneden en een geribbelde vulling op kniewrongen net zo als zitting of zulke kniewrongen als de margeride?
ik hoor het wel via hier of mail
het zou mij nog ietsje meer steun geven
Als dit zweetblad mogelijk is dan hoor ik dat tzt, maar anders zal het toch het gewone zweetblad zijn. Dat is nu eenmaal het zadel, maar ik ga kijken wat er mogelijk is!
Zodra ik iets meer weet hoor je het via de mail!
Jamika schreef:Hebben jullie ook ervaring met biothane beugelriemen? Nu ik toch nieuwe moet hebben (mijn oude zadel is bruin dus ook bruine beugelriemen en deze wordt zwart) lijkt biothane me ook wel wat.
Mendi schreef:Is de Massimo Trail trouwens ook geschikt voor mensen met lange benen?
Ik heb behoorlijk lange benen en zit echt super op dit zadel. Antheman schreef:Mendi schreef:Is de Massimo Trail trouwens ook geschikt voor mensen met lange benen?
JuistIk heb behoorlijk lange benen en zit echt super op dit zadel.

Djilan schreef:Maarre, de beugelriemen komen toch helemaal niet bij de kussens in de buurt? Ik heb al vanaf het begin de beugelriemen onder het zweetblad en Herman heeft er nog nooit wat van gezegd dat het beter zou zijn ze bovenop te doen
Lenneke_ schreef:Anouar kreeg toch een drukplek onder de beugelriem. Ik heb ze toen op het zweetblad gedaan en de plek werd meteen minder.
Herman heeft de kussens voor de zekerheid wel opnieuw opgevuld, maar daar was eigelijk niks geks aan te ontdekken.
Nou ja, of het nou daar door kwam of niet, ik heb ze nu gewoon op het zweetblad en door het fleece om de beugelriemen blijft het zweetblad ook netjes
Antheman schreef:Plus dat het zweetblad nu ook weer niet zo dik is dat dit de druk van de beugelriemen verdeeld.
) Antheman schreef:Lenneke_ schreef:Anouar kreeg toch een drukplek onder de beugelriem. Ik heb ze toen op het zweetblad gedaan en de plek werd meteen minder.
Herman heeft de kussens voor de zekerheid wel opnieuw opgevuld, maar daar was eigelijk niks geks aan te ontdekken.
Nou ja, of het nou daar door kwam of niet, ik heb ze nu gewoon op het zweetblad en door het fleece om de beugelriemen blijft het zweetblad ook netjes
Heb je dan geen dikke prop rond je benen?