endurance en dressuur/springen/western/...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jamika

Re: endurance en dressuur/springen/western/...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 18:33

Hoe vaak rijden jullie dressuurmatig? Ik heb om de week dressuurles (de andere week springles), daarnaast rijd ik zelf nog 1 a 2x per week dressuur en mijn bijrijdster rijdt een keer in de week meestal dressuurmatig met Femcke. Dat is dus zo'n drie keer per week gemiddeld. Femcke vindt het niet zo leuk om te doen, ik probeer die dagen dus wel af te wisselen met buitenritten en longeren e.d.

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 07:42

Eén keer in de maand ongeveer Nagelbijten / Gniffelen Ik rij toch wel voornamelijk buiten, op de dagen dat ik niet buitenrij rij ik niet en staat hij gewoon in de wei. Ongeveer een keer in de maand hebben we dressuurles.

Nina_rex

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 10:36

Ik had tot een tijdje geleden iedere 2 weken les, momenteel heeft mijn instructice door omstandigheden even geen tijd helaas. Ik probeer toch 1 keer per week in de bak te rijden, meestal wordt het om de week. Knipoog Maar ik wil sowieso niet meer dan 3, 4 keer per week rijden, en buitenrijden vind ik toch het leukste.

ikenindi schreef:
ik ga zaterdag beginnen met gewone dressuurlessen, daarna wil ik westernles gaan nemen, en daarna wil ik gaan kijken of ik kan starten met endurance.

Leuk, vanwaar die volgorde? Lachen Waarom eerst dressuur en dan western?