Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik wil eind maart een wedstrijd van rond de 50-60 km rijden, maar die is er niet in Nederland (ga ik iig niet van uit) en ik wil zo graag eens naar het buitenland

Zaina schreef:Komt er ook een wedstrijd bij de Vuursche ??
Mirabagh schreef:Hé Nina weet jij misschien ook waneer het Belgisch kampioenschap is? (er staat maar één CEI tussen)
De kampioenschappen zijn:Lenneke_ schreef:Wat handig zeg, voor elk wat wils.
Nu nog even m'n ouders lief aankijkenIk wil eind maart een wedstrijd van rond de 50-60 km rijden, maar die is er niet in Nederland (ga ik iig niet van uit) en ik wil zo graag eens naar het buitenland
Nina_rex schreef:Gilbey schreef:Dan hoop ik dat het anders word
Ik hoop het niet, want dit is een van de weinige data die goed uitkomen (ook ivm grote venementen in de omgeving, zoals wielerwedstrijden). Wel heel jammer als het tegelijk met de TREC is!
nasheeta schreef:maar voor mij geen twijfel, Banholt!!
Lenneke_ schreef:KWB 2 heeft 55 km, KWB 1 heeft alleen 70 km in de klasse 2
Nina_rex schreef:Gilbey schreef:Dan hoop ik dat het anders word
Ik hoop het niet, want dit is een van de weinige data die goed uitkomen (ook ivm grote venementen in de omgeving, zoals wielerwedstrijden). Wel heel jammer als het tegelijk met de TREC is!
Symbeami schreef:Lenneke_ schreef:KWB 2 heeft 55 km, KWB 1 heeft alleen 70 km in de klasse 2
oh ja, is ook zo, was ik vergeten.
Ik vind het ook wel pittig 70 km als eerste wedstrijd van het seizoen. Maar wel weer mooi als je voor later in het seizoen nog klasse 3 plannen hebt.
splash1999 schreef:Nina is het nu zeker dan ddat banholt op 24 mei gehouden wordt?
Als het goed is komende zaterdag wel. Maar ik dacht ik meld het alvast even. Citaat:Nou, het is een béétje anders geworden: zaterdag 24 mei ipv. zondag 25. Maar dat is toch nog tegelijk met de TREC natuurlijk. Knipoog