Lenneke_ schreef:Rood, geschuurd bij mij. En zeer pijnlijk, helemaal met een hete douche erop, dan voelt het alsof je de hele dag flink in de zon heb liggen bakken.
Ik doe er een vette zalf op (levertraanzalf, uierzalf of vaseline)
duidelijk!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lenneke_ schreef:Rood, geschuurd bij mij. En zeer pijnlijk, helemaal met een hete douche erop, dan voelt het alsof je de hele dag flink in de zon heb liggen bakken.
Ik doe er een vette zalf op (levertraanzalf, uierzalf of vaseline)
Heb alle merken al gehad.. 
Navy schreef:Over zwakke enkels; soms moet je ze extra trainen en dat doe je juist niet door met hoge schoenen te rijden. Dan hebben ze alle steun die ze willen en versterk je dus niks.
- gerust een uur hardlopen en 120km paardrijden zonder ergens last van te hebben. Wel rek ik mijn kuitspieren op voor elke wedstrijd, en grote rit, dat helpt echt. En verende beugels natuurlijk, maar dat spreekt voor zich.
Lenneke_ schreef:Hebben hockeyschoenen een hardere zool dan Puma's?
Dan moet ik dat misschien maar eens proberen tegen dode voeten.
In Holten was het zo erg, zo erg heb ik nog niet eerder gehad. Toen voelde m'n scheenbenen twee dagen erna nog alsof er iemand honderd keer tegenaan geschopt had.
) een paar hochy schoenen en een paar puma's dus ben nu aan het vergelijken en de hocky schoenen zijn echt harder het is wel wennen want er zitten kleine nopjes onder Dinopino schreef:Weet iemand misschien of je met veiligheidsbeugels, dus zo'n kapje voor de beugels, ook met sandalen mag rijden????? op een wedstrijd.
Maar wil daarom ook zeker weten dat ik er mee mag rijden. Heb net de discipline reglementen zitten te lezen maar daar wordt ik niet veel wijzer van. Heb jij misschien een idee wie dit officieel zou moeten weten en aan wie ik die vraag kan voorleggen. Heb namelijk al eens meegemaakt tijdens een wedstrijd dat een jury de reglementen anders toepaste. Mijn zweep van 90 cm mocht opeens niet meer. Gelukkig kreeg ik hem tijdens de rit van een andere jury terug.
Heb geen zin om naderhand afgekeurd te worden omdat een jury vindt dat het niet kan.