. Jammer, vond het vorig jaar een gezellige en mooie wedstrijd om bij rond te lopen
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Jammer, vond het vorig jaar een gezellige en mooie wedstrijd om bij rond te lopen
. 

Dus ik weet nog niet wat ik ga doen..
Dus als je je ingeschreven hebt kun je ervan uitgaan dat je gewoon kunt starten.
woeliej schreef:nou als ik dus geen bevestigingmail krijg (dacht ik ) dan hebben ze vast mijn inschrijvind niet gekregen en hoef ik mij geld niet nutteloos weg te gooien
En voor de zekerheid kun je inderdaad even bellen of mailen met de organisatie, maar ga er maar vanuit dat je mee mag doen hoor.
mazzeltje schreef:Je krijgt geen bevestigingsmail!

woeliej schreef:ik heb me toch maar terug getrokken, scheelt weer een hoop gedoe en vooral geld. Volgend jaar weer een heel nieuw seizoen hopelijk met eigen trailer!
Voor het eerst en eigenlijk voor spek en bonen en erg 'cold turkey.'
En we moeten het dan gewoon wat langzamer afleggen dat de mensen die het wel echt kunnen. Dan maar niet binnen de tijd, jammer, maar heb ik in elk geval een keertje meegedaan. Gewoon voor de ervaring. Voor mijn part rijd ik maar de helft, of doe ik alles in stap. Just for fun en om te zien hoe het paard alles oppakt.