welke broek?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

woeliej

Re: welke broek?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-07 22:03

1 van de 2 zou het moeten zijn, ik heb zelf een katoenen besteld, ( o.a katoen, deels katoen deels lycra) verwacht hem morgen Haha!

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 08:34

Weet iemand of er in 1 van de 'echte' endurance-broeken een zak(je) zit?

Ik wil nog altijd graag zo'n broek bestellen (vanwege openrijden), maar het ontbreken van een zakje (waar bij mij m'n mobiel + autosleutel in gaat) is echt een nadeel - in elk geval 's zomers ('s winters heb ik altijd een jack aan waar wel zakken in zitten).

kirstentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 09:06

Ik rij altijd met een buiktasje maar sommige mensen vinden dat niet fijn. Gewoon zo'n kleintje voor m'n mobiel + vetkaart.

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 09:53

kirstentje schreef:
Ik rij altijd met een buiktasje maar sommige mensen vinden dat niet fijn. Gewoon zo'n kleintje voor m'n mobiel + vetkaart.

Het gaat mij om het dagelijks gebruik. Voor een wedstrijd vind ik zo'n tasje geen probleem, omdat dan je rijbroekzakje toch te klein blijkt te zijn.

PBA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 10:14

bij trainingen rijd ik dan ook met buidel vanwege het ontbreken van zakje

woeliej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-07 10:39

ik rij met zo'n banaantas, dan heb je daar allemaal geen last van. Ook rij ik met een HAFpad die erg ver achter het zadel uitsteekt dus last van de banaantas heeft de pony niet, erg handig Haha!

Jamika

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 11:32

Ik heb mijn mobiel in zo'n 'mobiel-sok' aan mijn broek hangen (eurostar) weet niet of er aan Endurance broeken ook lusjes zitten?

Nina_rex

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 11:46

In mijn oude Caroussel zit een ienie-mini zakje aan de binnenkant, net zoals in sommige fietsbroeken. Maar daar past eigenlijk nauwelijks een telefoon in, of ik ben beng dat ik hem verlies.

Je telefoon kun je ook in zo'n hoesje aan je broekbak hangen, evt. met een extra kettinkje met haakje eraan voor de zekerheid.

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 12:48

Jamika schreef:
Ik heb mijn mobiel in zo'n 'mobiel-sok' aan mijn broek hangen (eurostar) weet niet of er aan Endurance broeken ook lusjes zitten?

Dat is ook nog een idee misschien. Een lusje is ook nog wel aan een broek te maken, een zakje in een broek zetten lijkt me maar lastig - ik ben zelf ook helemaal niet zo handig met een naaimachine..

woeliej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-07 12:54

kunnen ze geen zakjes in die wedstrijd hesjes gaan maken?! Haha!

annebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 13:16

Waarom hang je het spul niet gewoon aan je zadel in een zakje o.d?

Nina_rex

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 13:50

Telefoon wil ik nooit aan mijn zadel hebben, maar op mijn lichaam. Als eraf valt en je paard er met je telefoon vandoor gaat heb je er weinig meer aan... Clown

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 14:15

In de Carrousel broek heeft een piepklein zakje waar net een telefoon en een sleutel in kan (geen hele sleutelbos, maar 2 moet wel lukken)
De Stud One heeft dat niet en dat vind ik vrezelijk onhandig. Maar simpele oplossing, ik maak er wel zelf zo'n zakje in (als ik tijd heb en de naaimachine een goede dag heeft)

Diva

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 14:47

annebe schreef:
Ja!! ikke..

Deze bevalt super... heb nog geen vergelijkings materiaal, maar te vergelijken met diverse soorten rijbroeken springt deze er tussen uit.
Helaas is mijn bedrukking na 2x wassen al vreselijk aan het verkleuren. erg jammer!

Ik heb ondertussen van jou een email gehad en deze doorgestuurd aan de fabrikant. Even haar antwoord afwachten.
Ik heb zelf 3 bedrukte goldfinch broeken en geen van deze klachten. Maar we vinden wel een oplossing. Lachen We hebben nog contact!

Moragh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 12:35

Lenneke_ schreef:
In de Carrousel broek heeft een piepklein zakje waar net een telefoon en een sleutel in kan (geen hele sleutelbos, maar 2 moet wel lukken)
De Stud One heeft dat niet en dat vind ik vrezelijk onhandig. Maar simpele oplossing, ik maak er wel zelf zo'n zakje in (als ik tijd heb en de naaimachine een goede dag heeft)

De nieuwe modellen van Stud One hebben nu gelukkig ook zo'n klein zakje aan de binnenkant

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 08:51

Mordysh schreef:
De nieuwe modellen van Stud One hebben nu gelukkig ook zo'n klein zakje aan de binnenkant

Dat klinkt goed. Welke modellen hebben precies zo'n zakje?

Nina_rex

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 11:55

woeliej schreef:
toevallig mensen die ook een goldfinch broek hebben? Hoe bevalt die?

Ik sinds dit weekend ook, met een mooi Dravers.nl-logo erop gedrukt. Cool Ik heb er 2 keer mee gereden, en tot nu toe bevalt het prima. Lachen

Moragh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 14:41

Hilli schreef:
Mordysh schreef:

Dat klinkt goed. Welke modellen hebben precies zo'n zakje?

Eigenlijk alle nieuwe broeken die ik nu binnen heb (te herkennen aan de grtoe witte stiksels) Dus verder geen echt ander model erbij gekomen, alleen het oude model verbeterd. Ik heb zommige maten en kleuren alleen nog in de oude versie...