Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kunnen we allebei rijden!!
dat mijn wekelijkse zondagse rit ernstig verstoord gaat raken door deze wedstrijd. Ik kan natuurlijk ook de stoorfactor zelf zijn
... Jammer trouwens dat de wedstrijd niet over de hei gaat, alleen maar langs de hei. De startplek aan de telefoonweg...wat ligt daar; een terrein van een (endurance)club of is dat gewoon vrijgegeven privéland?
Geintje! 

Yinka schreef:Ik heb me net ingeschreven. Mijn eerste rit
Yinka schreef:Ik heb me net ingeschreven. Mijn eerste rit

annehoe schreef:ik wil heel graag een keer zo'n rid proberen met mijn pony, als ik het goed begrepen is hoef je voor deze wedstrijd geen 'startkaart' te hebben?? en hoeveel km is het kan het zo snel even enit vinden
De rit is 29,5 km lang. Mickyl schreef:Mijn paard is zijn hele leven goed geent maar de basisenting staat niet in zijn paspoort, en het document waar het in stond is zoek. Voor officiele endurancewedstrijden is dit verplicht, maar is dat voor deze rit ook verplicht? Hij wordt woensdag weer geent en dan moet hij 6 weken later weer maar dat is dus niet op tijd voor de rit..Anders zou ik namelijk heel graag mee willen doen.
Ipsilonka schreef:Ik wilde de zaterdag mee doen, maar waarschijnlijk zijn we dan op vakantie...
Pablo is niet ok, dus jammer maar volgend jaar beter.