carola schreef:Als je zin hebt kun je ook met mij mee, zondag 19 aug. in het Drents Friese Wold moet ik starten en ik heb nog geen groom. Als het je wat lijkt stuur dan maar een pb'tje!
Meis is het op zondag?? Dan kom ik je gewoon groomen joh
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

carola schreef:Als je zin hebt kun je ook met mij mee, zondag 19 aug. in het Drents Friese Wold moet ik starten en ik heb nog geen groom. Als het je wat lijkt stuur dan maar een pb'tje!
Jantien schreef:Inderdaad, Sash, dat is best jammer.
Of ziet hubby het niet zo zitten om de hele dag op de kinderen te passengrapje

karenenkids schreef:nou pap en de koters redden zich wel, hij begrijpt alleen niet zo goed dat ik het leuk vind om in een bos te gaan staan wachten op een paard die wat moet drinken. Hij heeft zelf natuurlijk niks met paarden, en snapt niks van Het Virus. Misschien dat ik het met een beetje geduld wel aan z'n verstand krijg....
) maar hij mag wel wat respect hebben voor jouw hobby/liefhebberij toch? Al wil ik op mijn kop staan de hele dag...... Ik vind dat je in een relatie ook wat ruimte mag hebben voor je eigen dingetjes hoor.Esperanza schreef:karenenkids schreef:nou pap en de koters redden zich wel, hij begrijpt alleen niet zo goed dat ik het leuk vind om in een bos te gaan staan wachten op een paard die wat moet drinken. Hij heeft zelf natuurlijk niks met paarden, en snapt niks van Het Virus. Misschien dat ik het met een beetje geduld wel aan z'n verstand krijg....
Hij hoeft het ook niet te snappen (dat doet die van mij ook iet) maar hij mag wel wat respect hebben voor jouw hobby/liefhebberij toch? Al wil ik op mijn kop staan de hele dag...... Ik vind dat je in een relatie ook wat ruimte mag hebben voor je eigen dingetjes hoor.
Hij kon wat mij betreft echt de boom in hoor:D
kan erg lastig zijn.