Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Jorie schreef:Jaaaaaa Haf!!!! Geweldig!! Ik heb er ook de beenbescherming van. Natuurlijk liever helemaal zonder maar dat gaat helaas niet.
Sancerre schreef:JA, leuk gezegd dat ik even ga kijken naar een HAF dekje.. nergens in de buurt.. Ja ze kunnen hem bestellen. Heb op site blue balance gekeken dus. En het meteen online bestellen.. wil het eerst in het echt zien.
Wie heeft een tip? Gelderland, tussen Zutphen en Arnhem ongeveer..
Visconti schreef:Jorie schreef:Jaaaaaa Haf!!!! Geweldig!! Ik heb er ook de beenbescherming van. Natuurlijk liever helemaal zonder maar dat gaat helaas niet.
waar heb je die bescherming gekocht?
Kijk even op de site waar de dealers zitten. Je kan haar ook altijd een e-mail sturen voor informatie. 

Mickyl schreef:Zijn deze van Harrty's Horse niet een soort nammak HAF? Of zijn deze heel anders? http://www.paardenruitergoed.nl/catalog ... cts_id=475

Sancerre schreef:JA, leuk gezegd dat ik even ga kijken naar een HAF dekje.. nergens in de buurt.. Ja ze kunnen hem bestellen. Heb op site blue balance gekeken dus. En het meteen online bestellen.. wil het eerst in het echt zien.
Wie heeft een tip? Gelderland, tussen Zutphen en Arnhem ongeveer..
Ik zit in Ede. (graag wel even een afspraak maken want ik heb geen normale winkel)